جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان در واحد گرمسار آغاز بکار کرد

سومین جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور سرپرست واحد گرمسار آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار سومین جشنواره نوروزی دانشجویان و کارکنان واحد گرمسار آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره که معاونین فرهنگی و دانشجویی، آموزشی ودانشجویی، جمعی از استادان، کارکنان ودانشجویان نیز حضور داشتند دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پیشاپیش سال نو که با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مصادف شده است را به دانشجویان، استادان و کارکنان تبریک گفت و از حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی به جهت برپایی این جشنواره تقدیر کرد.

این جشنواره که در محل طبقه همکف ساختمان اداری، واقع در ضلع جنوبی مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شده، کارکنان، دانشجویان و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در قالب موضوعات جشنواره آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

برپایی سفره های زیبای هفت سین، نمایش آثار هنری نقاشی، طراحی، ملیله کاغذی، پوسترهای عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب های مذهبی و فرهنگی بخشی از غرفه های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهد.

در این جشنواره 9 سفره هفت سین اثر فردی و گروهی زیتونه رئوفی، مرضیه محمدی، اکرم شاه حسینی، سمیه اصغری، سپیده اسلامی، سارا سنگی، فاطمه محمدی، فاطمه نظری، فاطمه کاظمی، مهسا رشیدی، پریا اجاقی، ساجده سعیدی، ناهید صفری و نسیم صفری و آثار هنری طراحی، نقاشی و ملیله اثر انسیه حسنی، آتنا دهقانی وکیانوش باقری برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

برپایی سیاده چادر عشایری و پخت و توزیع آش با لوازم سنتی در محوطه دانشگاه از برنامه های جنبی این جشنواره بود که برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739246

وب گردی

وب گردی