دومین جشنواره عکاسی معلولان به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه دومین جشنواره عکاسی معلولان با شعار "کار آفرینی و توانمند سازی" از سوی شهرداری منطقه 11 تهران در محل پژوهشکده فرهنگ ،هنر و معماری برگزار و آثار منتخب از بین شرکت کنندگان 15استان معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این که جشنواره در دو بخش "عکس های منتخب کارآفرینی معلولان ویژه عموم" و "عکس های منتخب کار آفرینی ویژه معلولان" از سوی اداره سلامت برگزار شده است؛ گفت: 250 اثر از استان های مختلف کشور در این مسابقه عکاسی شرکت کرده اند که در هر بخش به 10اثر منتخب جوایز نفیسی اهدا شد.

طباطبایی افزود: این آثار از 15 استان کشور عمدتا تهران، اصفهان، مازندران، کردستان، سیستان و بلوچستان،قم، زنجان، آذربایجان و گیلان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اند که پس از داوری 250 اثر از 140 شرکت کننده؛ جوایز منتخبین امروز طی مراسمی به آن ها اهدا شد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11؛ در این مراسم از هر رشته 10نفر انتخاب شده اند که در مجموع 20 اثر حائز کسب رتبه برتر این جشنواره شدند.

او افزود: در بخش "عکس های منتخب کارآفرینی معلولان ویژه عموم" افشین آذریان از اصفهان، پریسا یونسی از تهران و مهرناز رحیمی از یاسوج به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند و در بخش "عکس های منتخب کار آفرینی ویژه معلولان" محمود ابری، زینب جاوید و بهروز قاسمی از تهران حائز رتبه اول تا سوم شده اند.

بر اساس این گزارش کانون معلولان اداره سلامت شهرداری منطقه 11 تهران با انتشار فراخوانی؛ عکاسان و عموم مردم را به دومین جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی با دو موضوع عکس های منتخب کارآفرینی افراد دارای معلولیت (دربخش عموم ) و عکس های ویژه کارآفرینی عام (ویژه افراد دارای معلولیت ) دعوت کرده بود که مهلت ارسال آثار به این مسابقه از اول دی ماه تا پایان بهمن بوده است.

خبرنگار و منتشر کننده :زهره حاجیان

700700

کد خبر: 739313

وب گردی

وب گردی