بخشنامه روز بزرگداشت شهدا/ کاشت نهال به یاد 350 شهید دانشگاه‌آزاد اسلامی

در راستای تجلیل و گرامیداشت مقام شهدا،"بخشنامه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا" توسط مدیرکل امور شاهد و ایثاگران دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش ایسکانیوز، بخشنامه "22 اسفند روز بزرگداشت شهدا" با توجه به ضرورت تجلیل از مقام والای شهدای گرانقدر میهن اسلامی که در راه پاسداری از انقلاب و تمامیت ارضی کشور و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزشها از جان خود گذشته و به فیض شهادت نائل آمده اند، ابلاغ شد.

براساس این بخشنامه، کلیه واحدهای دانشگاه‌آزاد اسلامی باید از تاریخ 17 تا 22 اسفند ماه در راستای پاسداشت هفته شهید، برنامه هایی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و تجلیل از آنان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در واحد و شهرستان، کاشت حداقل 350 نهال به یاد 350 شهید دانشگاه‌آزاد اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی جام ایثار، مسابقه فراخوان دلنوشته ای به شهدا و ... برگزار کنند.

همچنین براساس این بخشنامه لازم است واحدهای دانشگاه‌آزاد اسلامی پس از اتمام برنامه ها گزارش اقدامات انجام شده را حداکثر تا تاریخ 25 اسفندماه به اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز ارسال کنند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/ منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 739362

وب گردی

وب گردی