کانون های فرهنگی اجتماعی دانشجویی واحد تهران مرکزی الگویی برای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر اردشیر سنایی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی در اولین جلسه با دبیران کانون های فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی تاکید کرد: کانونهای فرهنگی اجتماعی دانشجویی واحد تهران مرکزی باید به عنوان الگویی برای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اردشیر سنایی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی در جمع دبیران کانون های فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی درسخنانی اذعان داشت: یکی از اولویت های این معاونت ترویج، توسعه و تشویق کانون های فرهنگی اجتماعی در راستای دانشجو محوری است.

وی تاکید کرد: کارهای فرهنگی باید توسط دانشجویان وتحت نظارت اداره های دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها انجام پذیرد. در این راستا برای کانون هایی که مجوز رسمی دریافت نموده اند امکان جذب دانشجو زیاد است و کانون هایی که برنامه ارائه دهند می توانند در جلسات شورای فرهنگی دانشکده ها نیز حضور یابند. سنایی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه های مطرح شده توسط کانون های فرهنگی اجتماعی واحد باید متناسب با سیاست های کلی دانشگاه بوده و دبیران کانون ها نیز باید با مسئول امور فرهنگی اجتماعی دانشکده ها هماهنگ بوده و دارای تعامل باشند.

وی تاکیدکرد: برنامه های ارائه شده باید در قالب ضوابط و مقررات باشد تا برنامه ها پذیرفته شده و مصوب گردد.

معاون دانشجویی وفرهنگی واحد تهران مرکزی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی اجتماعی دانشجویی واحد تهران مرکزی باید به عنوان الگویی برای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد، افزود: دبیر یا اعضای کانون باید قبل از فارغ التحصیل شدن کادرسازی کرده و افراد دیگری را در قالب مقررات معرفی کنند تا فعالیت آن کانون متوقف نشود فعالیت همه کانون های فرهنگی چنانچه در قالب ضوابط و مقررات باشد، تأئید و حمایت شده و بودجه لازم نیز به کانون تخصیص می یابد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739386

وب گردی

وب گردی