کسب عناوین برتر توسط دانش آموزان دبیرستان پسرانه سما  در مسابقات فرهنگی و هنری

علی مقاری دانش آموز پایه هفتم این واحد آموزشی توانست مقام نخست مسابقات عکاسی منطقه را از آن خود نماید. این دانش آموز ضمن کسب رتبه برتر توانست به مرحله استانی راه یابد.

به گزارش ایسکانیوز، عکس های ارسالی به این مسابقات منتخبی از بهترین عکسهای گرفته شده توسط دانش آموز علی مقاری در کلاس های هنر دبیرستان بود که با نظر دبیر مربوطه برای ارسال به مسابقات با موضوع آزاد تهیه گردید.

همچنین در این مسابقات شایان علیپور دانش آموز پایه نهم ضمن بدست آوردن مقام نخست مسابقات فرهنگی وهنری در رشته داستان نویسی توانست به مرحله استانی راه یابد.

داستان "آرش کمانگیر" داستانی با سبک تخیلی و در ۳ فصل نگاشته شده است که اثر ارسالی به مسابقات، خلاصه بخشی از این کتاب را شامل شده است.اثر "آرش کمانگیر" در کلاس های داستان نویسی تابستان دبیرستان خلق و زیر نظر مربی پرورشی علی میرطالبی پور تکمیل و آماده ارائه گردید.

یزدان دارابی دانش آموز پایه هشتم نیز توانست در مسابقات فرهنگی و هنری در رشته برجسته سازی مقام نخست را کسب و به مرحله استانی راه یابد.این اثر نقاشی خط که در کلاس های هنر دبیرستان و به صورت اصولی مراحل تبدیل به خط برجسته را طی دو ماه طی کرده بود یکی از ۲۰ اثر برجسته سازی این کلاس ها بود که در مراسم شب یلدای دبیرستان انتخاب و برای مسابقات ارسال گردید.

عرفان احمدی و عرفان انصاری دانش آموزان پایه نهم نیز از دیگر دانش آموزانی بودند که ضمن رقابت با سایر دانش آموزان توانستند در رشته نشریه الکترونیک مقام نخست را کسب و به مرحله استانی راه یابند.این نشریه که به صورت دو ماه نامه تهیه می گردد در سایت کامپیوتر دبیرستان خلق و زیر نظر مسئول سایت محمد صادقی تکمیل و آماده ارائه گردید . نشریه فوق ویژه نامه دبیرستان متناسب با حال و هوای بهمن ماه بود که در آن مطالب خواندنی مختلفی برای دانش آموزان تهیه گردید. مطالب ارائه شده در این نشریه توسط دانش آموزان و زیر نظر مربی مربوطه تهیه و تولید گردیده و از کپی برداری به دور بوده است.

در این مسابقات دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی منطقه 5 آموزش و پرورش با هم به رقابت پرداختند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739387

وب گردی

وب گردی