تور رالی خانواده و گردشگران در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: تور رالی خانواده و گردشگران در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، عزیزه تراز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری در اردبیل اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده مسابقات رالی خانواده سال آینده در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم شور و نشاط اجتماعی را در بین خانواده‌های اردبیلی تشدید کنیم.
وی از تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات رالی خانواده در شهرستان‌های مختلف استان به ویژه شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است و اولویت ما این است که مسابقات رالی خانواده را در بیشتر شهرستانها و مناطق اردبیل برگزار کنیم.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان اردبیل تصریح کرد: همه‌ساله مسابقات رالی خانواده به طور منظم در مناسبتهای مختلف در استان اردبیل برگزار می‌شود که این مسابقات تا به حال با استقبال پرشور خانواده‌های اردبیلی مواجه بوده که در صدد هستیم این مسابقات را به طور ویژه در مناطق مختلف اردبیل برگزار کنیم.
تراز بیان کرد: سال آینده مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری نیز در مسیرهای اردبیل-سرعین و اردبیل-نیر برگزار خواهد شد که حضور شرکت‌کنندگان در این مسابقات می‌تواند برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها ‌بسیار موثر باشد و هیئت اتومبیلرانی تمهیدات لازم را برای برگزاری این مسابقات فراهم کرده است.
وی از کسب مقام کشوری توسط اتومبیل‌رانان استان اردبیل خبر داد و گفت: هم‌اکنون ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری هم به صورت تیمی و هم به صورت انفرادی در مسابقات کشوری رالی حائز رتبه برتر شدند که این نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران اردبیلی در هیئت اتومبیلرانی استان است.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان اردبیل از ساماندهی 500 ورزشکار در هیئت اتومبیلرانی اردبیل خبر داد و افزود: در حال‌حاضر هیئت اتومبیلرانی در شهرستانهای پارس‌آباد، خلخال، مشگین‌شهر، ‌نمین و اردبیل فعالیت دارند که در این شهرستانها شاهد استقبال خوب ورزشکاران از این رشته ورزشی هستیم.
تراز از برنامه‌ریزی برای برگزاری تور رالی خانواده با حضور گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه رایزنیهایی با مسئولان پل معلق مشگین‌شهر انجام شده و به احتمال زیاد در فصل بهار و تابستان این مسابقات با حضور گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار شود.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری مسابقات اتومبیلرانی با استقبال گردشگران مواجه شده است درصدد هستیم این مسابقات با حضور خود گردشگران در مکانهای گردشگری اردبیل برگزار شود که می‌تواند علاوه برایجاد شور و نشاط در بین گردشگران گام بزرگی در جذب گردشگران داشته باشد.
تراز حمایت مسولان استان از برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی در اردبیل را بسیارخوب عنوان کرد و افزود: این امر سبب ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران شده است.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 739393

وب گردی

وب گردی