کسب عنوان قهرمانی سمای اصفهان، پایانی بر مسابقات فوتسال دانشجویان استان اصفهان

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد دهاقان و با شرکت 12 تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد دهاقان، در این دوره از مسابقات که در چهار گروه سه تیمی و به مدت سه روز برگزار شد، پس از پایان دور اول، تیم‌های مبارکه، خمینی‌شهر، دهاقان و سمای اصفهان به دور دوم راه یافتند که در این دور، پس از انجام بازی‌های ضربدری بین تیم‌های مبارکه و سمای اصفهان و خمینی‌شهر و دهاقان، تیم‌های سمای اصفهان و دهاقان با شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند. در پیکار پایانی در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر، تیم سمای اصفهان با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم دهاقان گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم دهاقان عنوان دوم را کسب نمود و دو تیم خمینی‌شهر و مبارکه عنوان سوم مشترک را از آن خود نمودند.

تیم سمای اصفهان با نفراتی همچون جعفر مهاجری، امیرمحمد هوشنگی، سهیل دوستدار، آرش اورئی، محمد پناهی، حسام هاشم‌زاده، محمد رحیمی، رضا آقابابایی، کیانوش اقبالی، محمدامین سلطانیان، امیرحسین خادمی و تیم واحد دهاقان با تیمی متشکل از یاور رستمی، رضا موسوی، حسین موسوی، صادق حسینی، ارسطو حیدری، مصطفی قربانعلیان، مهدی جمالی، امین یعقوبی، محمد عسگری، محمد میرباقری، بهنام اسدی و علی نصیری در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739397

وب گردی

وب گردی