دیدار رئیس و کارکنان منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان با فرماندارنهبندان

به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان باحضور در دفتر فرماندار با مهندس نظافت فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش ایسکا نیوز،فرماندار در این دیدار با تبریک هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاشهای رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی، توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از منابع طبیعی دانسته و خواستار تلاش بیشتر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ وحراست ازمنابع طبیعی شهرستان شدند.

ایشان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه گفت:منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

نماینده عالی دولت در این دیدار خاطر نشان کرد : از اداره منابع طبیعی خواسته می شود با اداراتی که هم مسیر و فصل مشترکی دارند تعاملاتی خوبی داشته باشند تا قدمهای مثبتی برای شهرستان و مردم برداشته شود .

در ابتدای این دیدار رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار؛ ضمن بیان برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گزارشی از اهم فعالیتها و اقدامات انجام شده در سال ۹۵ ارائه نمود .

دریافت دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا
کد خبر: 739405

وب گردی

وب گردی