حضور 6 میلیون فارغ التحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگی است/ استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان برای تشکیل شرکت های دانش بنیان و امر اشتغال آنان

جلسه هیات امنا کانون فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، گفت: همانطور که در قرآن کریم آمده است هرکس کار صالح انجام دهد و ایمان راسخ داشته باشد خداوند در قلب مردم محبتی نسبت به او ایجاد می کند، که از نظر بنده آیت الله هاشمی رفسنجانی جزو این دسته از افراد هستند و همیشه زنده خواهند بود.

وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره به استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتباط با دانشگاه و همکاری های دوجانبه بین دانشگاه و فارغ التحصیلان تاکید داشتند. امروز اولین جلسه کانون فارغ التحصیلان پس از تصویب اساسنامه جدید آن در هیات امنای مرکزی دانشگاه‌آزاد اسلامی تشکیل شده است.

دکتر میرزاده در پایان به حضور 6 میلیون فارغ التحصیل در دانشگاه‌آزاداسلامی اشاره کرد و گفت: حضور این تعداد فارغ التحصیل در این دانشگاه ظرفیت بزرگی است بطوریکه می توان گفت هیچ دانشگاهی این تعداد فارغ التحصیل تا کنون نداشته است و باید از این ظرفیت برای توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده کرد..

مصوبات جلسه

تشکیل کمیسیون ویژه پیگیری مصوبات، توسعه شبکه ارتباطات الکترونیکی فارغ التحصیلان، افزایش غنای محتوایی نشریه فارغ التحصیلان، انتشار یک یا دو ویژه نامه هفتگی فارغ التحصیلان با همکاری روزنامه فرهیختگان، استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان برای تشکیل شرکت های دانش بنیان، توسعه بازدیدها و آموزش های تخصصی و کوتاه‌مدت برای به روز شدن اطلاعات فارغ التحصیلان دانشگاه و... از جمله مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739432

وب گردی

وب گردی