انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

با هدف تقویت و توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور دکتر حمزه ساروئی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، معاون پژوهش و فناوری و دیگر مدیران مرتبط واحد شیراز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری‌های متقابل در زمینه‌های علمی پژوهشی و آموزشی تحقیقاتی میان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امضا شد.
در ابتدای این مراسم سرهنگ دکتر غلامرضا ذاکری ‌پور، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن معرفی دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی به بیان توانمندی‌های این نهاد پرداخت و بر به کارگیری و استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد شیراز برای همکاری‌‌های دوجانبه تاکید کرد. سپس سرهنگ احمد ایزدی، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در سخنانی به همکاری‌های مشترک میان نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اشاره کرد.
سپس دکتر حمزه ساروئی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سخنانی ضمن خوشامدگویی به رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و هیأت همراه، آمادگی این واحد دانشگاهی برای همکاری‌های مشترک با آن نهاد را اعلام کرده و با معرفی امکانات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت و توسعه همه جانبه همکاری میان دانشگاه آزاد شیراز و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کردند. در انتها تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد شیراز و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به امضای طرفین رسید.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739527

وب گردی

وب گردی