13 نماینده تشکل های اتحادیه اول دانشگاه آزاد انتخاب شدند/ دبیرکل بعد از بررسی شکایات معرفی می شود

دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی نحوه انتخاب دبیرکل تشکل های این اتحادیه و نمایندگان تشکل ها در مجمع عمومی را تشریح کرد.

نصرالله احمدی، دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره دعوت از تشکل ها برای معرفی نمایندگانشان گفت: دعوتنامه ای برای تشکل های استانی از طرف اتحادیه برای معرفی نمایندگانشان در مجمع عمومی و حضور در شورای مرکزی و کاندیدها ارسال و 34 عضو دعوت شدند. 18 تشکل از 34 تشکل شرکت کردند. در این انتخابات از 18 کاندیدی که از طرف تشکل ها معرفی شده بودند با رای مجمع 13 نفر انتخاب شدند.

او ادامه داد: نامه ای در مجمع عمومی تهیه و تنظیم شد و به امضای اعضای مجمع عمومی هیات نظارت رسید. محدودیت هایی که برای دبیرکل در نظر گرفته شده که در آن هیچ دبیرکلی بیش از دو دوره متوالی نمی تواند این سمت را داشته باشد و اگر بخواهد مجددا انتخاب شود باید دو سال بعد اقدام کند.

احمدی به تغییرات در اساسنامه اشاره کرد و گفت: در متن اساسنامه تغییراتی ایجاد خواهد شد. همچنین همه تشکل های اتحادیه تا سال 96 باید اساسنامه شان را منطبق با آیین نامه اتحادیه تنظیم کنند وگرنه حق شرکت در مجمع عمومی دبیر شورای مرکزی و همه مجامعه واحد و اتحادیه را نخواهند داشت.

دبیر اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی درباره انتخابات افزود: بعد از برگزاری انتخابات شورای مرکزی، فرجه یک هفته ای وجود دارد که اعتراضات و شکایات بررسی شود. هیات نظارت مرکزی بعد از بررسی شکایات نتایج را اعلام می کند و در اولین جلسه شورای مرکزی هیات شورا دبیرکل انتخاب خواهد شد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: مهرنوش زارعی

204/200

کد خبر: 739585

وب گردی

وب گردی