برگزاری منظم نمایشگاه های پژوهشی و فناورانه با تأکید بر اقتصاد دانش بنیان/اجرای آزمایشی طرح «شناسنامه سلامت» دانشجویان ورودی 95 و 96واحدهای شهر تهران

دویستمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه دکتر میرزاده با اشاره به اعجازات لفظی و معنوی قرآن مجید، گفت: لازم است پژوهش های قرآنی در زمینه مطالب علمی مندرج در قرآن، با شتاب بیشتری توسعه یابد و کانون های قرآن و عترت دانشگاه با همکاری قرآن پژوهان حوزوی و دانشگاه، کار انس با قرآن را از این منظر نیز دنبال کنند.

وی با اشاره به جلسه پیش روی هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع بودجه سال آینده دانشگاه، ابراز امیدواری کرد همچون سه سال گذشته ابلاغ و اجرای بودجه، بموقع و سریع صورت پذیرد.

براساس گزارش ارائه شده از سوی معاون دانشجویی و فرهنگی از کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه، مقرر شد تشکیل پرونده سلامت دانشجویان و اساتید و کارکنان تحت عنوان طرح شناسنامه سلامت دانشجویان به صورت آزمایشی در واحدهای شهر تهران برای دانشجویان ورودی 95 و 96 انجام شود و به کارکنان و اساتید تسری یابد.

همچنین با توجه به برگزاری موفق جشنواره جهادگران علم و فناوری با مشارکت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور، که در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و با تشکر از برگزارکنندگان این برنامه، مقرر شد برنامه ریزی جهت برگزاری منظم نمایشگاه های پژوهشی و فناورانه با تأکید بر اقتصاد دانش بنیان و فرهنگی صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه، دکتر صحافی مدیرکل فناوری اطلاعات و مهندس زینب برزگر دبیر شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی درخصوص نرم افزارهای انتخاب رشته پرداختند.

دکتر صحافی اظهار داشت: با توجه به اتمام موفقیت آمیز نخستین دوره استفاده از سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ( منادا) که از تولیدات این دفتر بوده و جایگزین سامانه پیشین تهیه شده توسط حوزه معاونت دانشجویی وقت در سال93 شده است، این سامانه به شکل کاملا بومی و با رعایت استانداردهای روز و قوانین تولید نرم افزار توسط متخصصین این دفتر، تهیه، تولید و به بهره برداری رسیده است. با اجرای این طرح، دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال با سرعت و بدون ضرورت مراجعه به واحد مبدأ، امور خود را انجام داده‌اند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739601

وب گردی

وب گردی