مراسم شب شاعر به یاد احمد عزیزی برگزار می‌شود

سی و پنجمین مراسم شب شاعر به یاد مرحوم احمد عزیزی شاعر فقید انقلاب اسلامی با حضور تنی چند از ادیبان و خانواده آن مرحوم در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، سی و پنجمین شب شاعر با موضوع گرامیداشت یاد و خاطر شاعر فقید مرحوم احمد عزیزی روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۵۵ در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌ شود.

در حالی که پیش از این بنا بود شب شاعر سی و چهارم، آخرین شب شاعر در سال ۱۳۹۵ لقب بگیرد، پس از درگذشت مرحوم احمد عزیزی شاعر خوش‌قریحه و معاصر کشور، سی و پنجمین شب شاعر به گرامیداشت یاد و خاطر این شاعر فقید اختصاص داده شد.

بر همین اساس روز سی و پنجمین شب شاعر یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر (شمالی) برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور تنی چند از ادیبان و شاعران معاصر و همچین دوستان، همکاران و خانواده مرحوم احمد عزیزی برگزار خواهد شد.

شب شاعر مراسمی است که در راستای پاسداشت شاعران انقلاب اسلامی، در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌گردد و در همین چهارچوب تا کنون سی و چهار مراسم شب شاعر در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شده است.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده نقاشی

502500

کد خبر: 739602

وب گردی

وب گردی