غرس نهال به دست اهالی رسانه و هنر در بوستان لاله پایتخت

صبح امروز (چهارشنبه) ۶۰ اصله نهال سرو شیرازی به دست اهالی رسانه و هنر در بوستان لاله غرس شد.

به گزارش ایسکانیوز،در این مراسم "عظیم بابایی" شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح نذر درخت (طرح فراگیر کاشت نهال) در سطح منطقه ۶ تهران گفت: همزمان با ۱۵ اسفندماه روز درختکاری برای ترویج و توسعه فضای سبز و توجه به محیط زیست هر ساله در سطح منطقه ۶ برنامه های ویژه ای اجرایی می شود؛ امسال نیز طرح نذر درخت (طرح فراگیر کاشت نهال) اجرایی شده است.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح و بمنظور راه اندازی "باغستان اهل رسانه و هنر" اهالی رسانه و هنر در ضلع شرقی آبنمای بوستان لاله نهالی را به نام خود غرس کردند. امیدواریم با مراقبت و توجه اهالی رسانه و هنر از نهال هایی که به نام خود غرس کرده اند زمینه بازسازی محیط زیست و ترویج توجه به محیط زیست بیش از پیش تقویت شود.

وی تاکید کرد: امسال بیش از ۴۵ هزار گونه نهال در سطح منطقه ۶ به مراکز درمانی، موسسات، ادارات و شهروندان به صورت رایگان داده شده است که کاشت این نهال ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. نهال هایی نیز در بوستان های منطقه ۶ کاشته شده و درختان مسیر خیابان ولیعصر(عج) نیز نونوار شده و درختان جدیدی نیز در این محور کاشته شده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اصحاب رسانه، خبرنگاران روزنامه نگاران رسانه های کشور از جمله دکتر بهزادی، سعید تقی پور، پیمان سلطانی(آهنگ ساز)، بهناز غفاری(خبرگزاری ایسنا) حسن رضایی(خبرگزاری فارس)، شاهرخ صالحی(روزنامه حمایت)، سیدمیثاق اختر(خبرگزاری ایسنا)، معصومه اصغری(روزنامه شرق)، عاطفه نژادسالاری(خبرگزاری ایرنا)، علیرضا محمدی(رادیو تهران)، تبریزی (رادیو) در آستانه بهار و همزمان با موسم مبارک درختکاری به پاس الطاف الهی هریک نهالی را به نام خود در بوستان لاله غرس کردند تا سنت حسنه ی نذر درخت را ادا کنند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 739606

وب گردی

وب گردی