جدال تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی با سایپا برای قهرمانی

بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر فردا (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز،لیگ برتر واترپلوی ایران در سال ۱۳۹۵ به روز پایانی رسید. استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی روز پنجشنبه (۱۹ اسفند ۱۳۹۵) شاهد برگزاری مسابقات رده بندی و فینال بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو و مراسم اختتامیه خواهد بود.

مسابقات از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می شود. ابتدا و در دیدار رده بندی نفت امیدیه مقابل نفت و گاز گچساران به آب می زند. تک دیداری که چهره تیم سوم لیگ امسال را مشخص می کند. نفت امیدیه در بیست و پنجمین دوره لیگ به عنوان نایب قهرمانی رسید و امسال هم به دنبال ایستادن روی سکو است. از طرف دیگر نفت و گاز گچساران که در دوره گذشته عملکرد خوبی نداشت و در جایگاه ششم جدول قرار گرفته بود از شگفتی سازان امسال بوده و به دنبال کسب جایگاه سوم است. این سومین رویارویی امیدیه و گچساران است. از نکات جالب دیدار این دو تیم در این دوره از لیگ، تساوی آنها در هر دو بازی گذشته با نتیجه ۷ بر ۷ می‌باشد.

به دلیل پخش زنده تلویزیونی، دیدار فینال از ساعت۱۶:۰۰ آغاز می شود. دانشگاه آزاد میزبان سایپا در دیدار برگشت فینال است. بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۹ بر ۶ به سود شاگردان شهیدی پور تمام شد. دانشگاه آزاد در دیدار رفت عملکرد خوبی داشت و حاشیه امنیتی برای دیدار برگشت ایجاد کرد. اما سایپا نشان داده با در اختیار داشتن بازیکنان جوان ملی پوش خود می‌تواند به بازی برگزدد و باخت دیدار رفت را جبران کند. سایپا که برای رسیدن به فینال نایب قهرمان سال گذشته را از پیش رو برداشته بود امید زیادی به قهرمانی در اولین حضور خود در لیگ برتر دارد. هر دو تیم در هفته گذشته خود را برای این دیدار حساس و نفس گیر آماده کرده اند و با آمادگی کامل به مصاف هم می‌روند.

برنامه بازی های رده بندی و فینال بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

پنجشنبه (۱۹ اسفند ۱۳۹۵)- استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی

رده بندی: نفت امیدیه – نفت و گاز گچساران (ساعت ۱۴:۰۰)

فینال: دانشگاه آزاد اسلامی – سایپا (ساعت ۱۶:۰۰ / دیدار رفت ۹ بر ۶ به سود دانشگاه)

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 739629

وب گردی

وب گردی