برگزاری اردوی راهیان نور در واحد بندرعباس

آیین بدرقه ی دانشجویان عازم اردوی راهیان نور به مقصد مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس با حضور و اعزام 150 دانشجوی دانشگاه آزاد بندرعباس در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به دلاور مردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: این دلاور مردان و از جان گذشتگان با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند و آن را به درخت تنومند و قدرتمندی مبدل ساختن که دشمن را امروز یارای مقابله با آن نیست.

محسن دهقانی ، حضور در مناطق جنگی کشور را غنیمت و سعادت بزرگی خواند که امروز نیاز است تا نسل جوان با حضور در آن وادی به عظمت و بزرگی رزمندگان اسلام پی برده و ادامه دهنده راه آنان باشند .

وی از دانشجویان خواست ، تا با خضوع و خشوع در بارگاه الهی سجده شکر به جا آورند و با خود عهد ببندند که ادامه دهنده راه شهیدان و رزمندگان انقلاب اسلامی باشند .

دهقانی یادآوری نمود استفاده و بهره بردن از لحظات روحانی و نورانی آن مناطق را از دست ندهند و با حضور گرم و پر شور خود درنماز جماعات ،مراسم دعا و مرثیه خوانی در ایام سوکواری دخت نبی اکرم (ص) بهره لازم را ببرند و در مقابل عظمت این بزرگان و پروردگار قادر و متعال سر تعظیم فرود آورند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این آیین با ابراز خرسندی از حضور پر شور دانشجویان جهت شرکت در این مراسم مذهبی و اخلاقی تاکید کرد : استفاده از این لحظات معنوی حضور ، می تواند پیوندی عمیقی بین نسل گذشته و جوانان امروز برقرار شود.

حجه الاسلام محسن ابراهیمی با آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشجویان از خداوند برای همه طلب آمرزش و مغفرت نمود .

گفتنی است دانشجویان اعزامی پس از زیارت قبور شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه ، از زیر کتاب مقدس قرآن کریم عبور داده شدند تا در پناه این کتاب مقدس آسمانی به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739651

وب گردی

وب گردی