ورود روحانیون به بهزیستی برای نخستین بار

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: پس از گذشت 30 سال برای نخستین بار روحانی‌ها وارد فضای بهزیستی شدند که این جای امیدواری دارد.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام سیدمهدی سیدمحمدی در همایش آموزشی، تربیتی و فرهنگی طلبه همراه در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر اظهار کرد: فقر فرهنگی نسبت به فقر اقتصادی بسیار مهم تر است و مسئولان بهزیستی باید این موضوع را درک کنند.

وی گفت: حق فرزندان بهزیستی تعلیم و تربیت صحیح و مطلوب است و باید این تربیت به شکلی باشد که این فرزندان در جامعه تاثیرگذار باشند.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی تصریح کرد: برخی افراد حتی بدون داشتن والدین توانستند مسیر حرکت تاریخ را تغییر دهند چراکه آمادگی این افراد نسبت به دیگران بیشتر است.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه طلبه‌ها باید در برخورد با فرزندان بهزیستی دقت لازم را داشته باشند، گفت: تواضع، آراسته بودن و مودب بودن در کلام برای مربیان بهزیستی لازم است چراکه این فرزندان در مورد هر فرد قضاوت می‌کنند.

وی گفت: شبهه‌های فراوانی در میان جوانان کشور وجود دارد و کارشناسان باید با آگاهی کامل پاسخ دهند.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی تصریح کرد: پس از گذشت 30 سال برای نخستین بار روحانی‌ها وارد فضای بهزیستی شدند که این جای امیدواری دارد.

سیدمحمدی با بیان اینکه اجبار در مسائل دینی نمی‌تواند راهگشا باشد، گفت: نباید با زور و برخوردهای سلبی مسائل دینی را به فرزندان بهزیستی آموزش داد بلکه در این مسائل باید با گشاده رویی وارد شد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 739687

وب گردی

وب گردی