بررسی سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص، نخستین دستورکار صحن هفته آتی

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به ایراد مجدد شورای نگهبان از تبصره ۳۸ برنامه ششم درباره سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص گفت: بعد از بررسی این تبصره در کمیسیون تلفیق، صحن علنی یکشنبه به بررسی آن می‌پردازد.

به گزارش ایسکانیوز بهروز نعمتی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به ایراد مجدد شورای نگهبان نسبت به تبصره ۳۸ لایحه برنامه ششم توسعه درباره سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص، گفت: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 بعد از اعاده مجدد این تبصره به مجلس، آن را مورد بررسی قرار می دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر کمیسیون بعد از بررسی به این نتیجه برسد که تبصره سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص را جرح و تعدیل کند آن را اصلاح می کند در غیر این صورت اصرار کرده و در نهایت به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مطالبات عمومی مردم و نظر مجلس احتمالا روی این قضیه اصرار می شود، خاطرنشان کرد: البته باید نظر کمیسیون تلفیق را دید که به احتمال زیاد شنبه عصر (21 اسفندماه) در این خصوص تشکیل جلسه می دهد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در پایان اظهار کرد: در نهایت مجلس شورای اسلامی صبح روز یکشنبه (22 اسفندماه) این مسأله را در نخستین دستورکار خود در صحن علنی بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از ایراد این شورا نسبت به تبصره ۳۸ لایحه برنامه ششم توسعه درباره سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص خبر داده است.

300/300

کد خبر: 739710

وب گردی

وب گردی