دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اساس و شالوده دوره مدیریتی دکتر میرزاده را قانون مداری، تکریم ارباب رجوع، افزایش کیفیت آموزشی و اقتصاد دانش بنیان برشمرد و گفت: روسای واحدها باید با اشرافیت کامل به مسائل درونی واحد، آشنایی کامل با بخشنامه ها، اشرافیت با حیطه اختیارات و وظایف سازمانی به مدیریت در واحد بپردازند. 

به گزارش ایسکانیوز، دبیر هیات امناء خوزستان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان و در جمع روسای واحدهای دانشگاهی به دیدار اخیر روسای واحدهای استان با ریاست عالی دانشگاه در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این دیدار صمیمانه دکتر میرزاده تاکید ویژه ای بر تحلیل بخشنامه ها و بازخورد اجرایی آنها در واحدها داشتند.
لک هر گونه دستور و اقدامی را در واحد به عنوان یک سند رسمی عنوان نمود و افزود: دقت در انجام امور کاری امری لازم و ضروری است و آن چیزی که پس از تحویل پست ها در سازمان باقی خواهد ماند این مستندات می باشد که ضرورت دارد دقت کافی و وافی در این خصوص داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان انتظار خود را از روسای واحدهای دانشگاهی استان برقراری نظم و انضباط، صرفه جویی، کسب درآمدهای غیر از شهریه، افزایش کیفیت در تمام ارکان سازمان، رعایت دقیق بخشنامه های سازمان مرکزی، زمان گذاشتن برای کاری های واحد و ... بیان کرد.
وی از تمام تلاش های انجام شده در واحدهای استان تشکر کرد و افزود: امیدوارم سال آینده ارزیابی خوب و بهتری از کارهای امسال داشته باشیم و بتوانیم مسائل و مشکلات کمتری را در کلیه امور تجربه کنیم.
لک استان خوزستان را پس از استان تهران دارای بیشترین تعداد دانشجو اعلام و تصریح کرد: به همین دلیل ما باید مستمرا ارزیابی هایی را از واحدهای استان داشته باشیم و با توجه به آغاز این ارزیابی ها در برخی از واحدهای استان بزودی با جمع بندی این نتایج می توانم با بهره گیری از تجربه و کمک دبیرخانه استان، با بهبود مستمر، سیستم را راهبری و هدایت نماییم.
دبیر هیات امناء استان خوزستان در آستانه سال نو با تاکید بر وقت گذاری برای تکمیل و بستن پرونده های باز هر واحد، آمادگی دبیرخانه استان را برای کمک در این موارد مورد اشاره قرار داد.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان:روند رو به رشد واحد آبادان باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند

رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز با تشکر از زحمات دکتر پرویز عسگری در واحد آبادان به سرپرست جدید واحد تبریک و توصیه نمود: روند رو به رشد این واحد دانشگاهی باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.
دکتر سروش زرین آبادی به بخشنامه های اخیر سازمان مرکزی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: واحدها از تمام این ظرفیت ها برای کارهای اجرای در سطح واحد استفاده نمایند.
وی در ادامه وارد دستور کار جلسه شد و مواردی را در خصوص واریز به موقع حقوق روسا واحدها و هزینه خدمات آموزشی به سازمان مرکزی، برگزاری اردوی راهیان نور، شیوه نامه جدید کمیسیون ماده 1 فرهنگی، ابلاغ قیمت جدید غذای دانشجویی و ... را به حاضران یادآوری کرد.
ایشان در ادامه از روسای واحدهای استان بابت زحماتشان در سال جاری تقدیر و تشکر نمود و از آنها خواست این ارتباط و همکاری در سال آینده با دبیرخانه هیات امناء استان بیشتر شود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739723

وب گردی

وب گردی