11 طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان با 606 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

با حضور رییس جمهوری 11 طرح و پروژه بهداشتی و درمانی، اقتصادی، ورزشی و زیربنایی با اعتبار ارزی و ریالی بالغ بر 606 میلیارد تومان در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه و در جریان سفر به مشهد مقدس، ضمن افتتاح بخش تکمیلی بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا(ع) و بازدید از بخش مختلف این بیمارستان، از طریق ویدئو کنفرانس، دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه را در سطح استان خراسان رضوی صادر کرد.

رییس‌ جمهوری در جریان این ویدئو کنفرانس، با ذکر نام علی ابن موسی الرضا(ع) دستور افتتاح طرح شرکت داروسازی طاها در شهرستان سبزوار، طرح شرکت تولیدی اسرار پویای شرق در سبزوار، استادیوم 5 هزار نفری در شهرستان قوچان، ساختمان سد چهچهه در شهرستان کلات، و نیز افتتاح پست 132 کیلوولت شهید رجایی در شهرستان مشهد و افتتاح دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و شبکه انتقال آب و آبیاری کم‌فشار در اراضی پایاب سد فریمان را صادر کرد.

با دستور رییس جمهوری همچنین عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار در سطح استان و نیز عملیات اجرایی طرح توسعه داروسازی نفت در شهرستان فریمان صادر و از یادمان هنری شهیدان گمنام در مشهد مقدس رونمایی شد.

دکتر روحانی پیش از آغاز این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا(ع) با توضیحات و گزارشات مسئولین در جریان ساخت و روند خدمت‌رسانی این بیمارستان قرار گرفت.

بیمارستان امام رضا(ع) دارای 610 تخت بستری عمومی، 42 تخت آی‌سی‌یو، 24 تخت سی‌سی‌یو و 29 اتاق عمل و سایر بخش‌های تخصصی می‌باشد.

رییس جمهوری در مراسم افتتاح بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع)، بهره برداری از این بیمارستان را خدمتی ارزشمند برای مردم مشهد و زائران امام رضا(ع) توصیف کرد و اظهار داشت: افتتاح 10 بیمارستان در سراسر کشور، در روزهای اخیر، موجب خرسندی و افتخار است.

روحانی خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم که مردم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت خدمات درمانی را دریافت کنند و بدون تردید تلاش در این عرصه از اجر مضاعفی پیش خداوند متعال برخوردار است.

خبرنگار: فراهانی/تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 739730

وب گردی

وب گردی