چهارشنبه شب ، شب معرفی و دعوت از مجریان برتر مرد در سال ٩٥ بود و احسان علیخانی و آرش ظلی پور میزبان همکاران خودر در سه ستاره بودند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی "سه ستاره"، چهارشنبه شب ، شب معرفی و دعوت از مجریان برتر مرد در سال ٩٥ بود و احسان علیخانی و آرش ظلی پور میزبان همکاران خودر در سه ستاره بودند. در ابتدای برنامه رامبد جوان ؛ مجری خندوانه به عنوان مهمان روبروی دوربین قرار گرفت. جوان با حضور در سه ستاره به علیخانی در پاسخ به این سوْال که آیا خندوانه امسال تمام میشود گفت: ما تا دو روز از قبل از ماه محرم روی آنتن میرویم و پس از آن من برنامه ریزی هایی دارم که حداقل نیاز به یک سال نبودن در خندوانه دارم.

رامبد جوان پدر میشود

جوان از پدر شدنش در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: یکی از این برنامه ریزی ها افزایش و گسترده تَر کردن خانواده ام است که این نیاز به زمان دارد. دوست دارم در این مدت کنار همسرم و فرزندم باشم.

علیخانی هم با تایید این حرف گفت: تو در طی این سالها اینقدر کار کردی و أسباب هیجان مردم بودی که من مطمئنم همه این فرصت را به تو خواهند داد چون خانواده در اولویت اول است.

کاش در میان برنامه های ورزشی بودیم

به گزارش روابط عمومی سه ستاره، عادل فردوسی پور در بخشی از صحبت هایش در انتقادی عنوان کرد: من به لحاظ رسانه ای و حرفه ای نکته ای دارم و آن این است که ای کاش برنامه ٩٠ با برنامه های ورزشی قیاس میشد. من حرفم این است که فوتبال ١٢٠ و نود اگر در میان برنامه های ورزشی بود شیرینی جایزه برای ما خیلی بیشتر میشد.

علیخانی هم در توضیح این نقد گفت: ما سالها گروهی به نام گروه ورزش و سرگرمی داشتیم اما درباره نقدت باید بگویم که مدیران تصمیمشان این بود که شاید اگر برای هر برنامه ای در نظرسنجی ژانری درنظر گرفته میشد از حوصله و ظرفیت مردم خارج میشد. برای یک فستیوال که هیات داوری دارد این نظر قابل اجرا و خوب اما برای جشنواره ای که مردم داورش هستند نه!

مهمان بعدی داریوش فرضیایی بود که به وأسطه حضورش در محله گل و بلبل در سه ستاره حاضر شد و در بخشی از صحبت هایش خطاب به علیخانی گفت چرا خودت جزو کاندیداها نیستی که این مجری و تهیه کننده گفت: من بیشترین فحش را میخورم و حاشیه را تحمل میکنم، در سری اول هم گفتم من دوست دارم تلاش همکارانم دیده شود و اگر بتوانم در این حوزه خدمتی بکنم خوشحال میشوم.

پاسخ احسان علیخانی به نقد تند میلاد دخانچی

احسان علیخانی در بخش دوم برنامه درباره عدم حضور برخی از کاندیداها با ذکر این نکته که همه دعوت میشوند گفت: ما به همه کاندیداها تماس میگیریم؛ میلاد دخانچی هم یکی از آنها بود که در سفر بود و نتوانست به برنامه بیاید. یک نقدی در فضای مجازی کرده بود که من در پاسخ به او از جمله خودش وأم میگیرم که در آیتم عنوان کرد و آن هم این بود کسی که تاریخ نمیداند این روزها سواد ندارد. سال گذشته را یادت نرود که چقدر ذوق داشتی و خوشحال بودی که کاندیدا شدی. من اگر جای شما بودم از اینکه کنار نام های بزرگ عرصه اجرا هستم بسیار خوشحال میشدم. من خودم مخاطب جیوه گی بودم و به نظرم نقدت غیرمنصفانه بود. نمیدانم این چیزی که میگویم نفرین است یا دعا اما امیدوارم یک روز به درد من مبتلا بشوی و تهیه کننده شوی تا بدانی این کار چقدر سخت است. من از تو گله دارم اما عادت کردم که گله های خانوادگی را درگوشی بگویم نه در رسانه ها.

رضا رشیدپور از دیگر ستاره های اجرا بود که چهارشنبه شب پا به صحنه سه ستاره گذاشت. او در ابتدای حرفهایش درباره وضعیت سلامتی اش گفت: همه گفته های رسانه ها در این مدت را تکذیب می کنم.

دفاع رضا رشیدپور از احسان علیخانی

او در بخشی دیگر با دفاع تمام قد از سه ستاره عنوان کرد: در صنف رسانه خیلی رقابت زیاد است و چشم و هم چشمی زیادتر این یک ریسک بزرگ این که احسان به عهده گرفته و موج سازی میکند. من شاهد هستم که او میخواست امسال برنامه دیگری بسازد اما اینقدر این برنامه گرفته که مدیران دوباره از او ساخت این برنامه را خواستند و باید از او تشکر کرد. علیخانی هم با تشکر از این مجری و برنامه ساز با این تاکید که کاش سال دیگر برنامه ساز دیگری این پروژه را برعهده بگیرد.

رشیدپور در پایان برنامه با تشکر از احسان علیخانی و ارش ظلی پور از این دعوت از بازگشت تیم حالا خورشید در ابتدای خرداد ٩٦ خبر داد و مخاطبان این برنامه صبحگاهی را خوشحال کرد.

گفتنی است فرزاد حسنی خود از حضور در این رقابت انصراف داده و مهران مدیری هم در پایان برنامه روی خط آمد و از مردم خواست که به دورهمی رأی دهند.

سه ستاره به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی پور از ١٤ تا ٢٠ اسفند روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

کد خبر: 739779

وب گردی

وب گردی