ونگر: شکست سنگین ما تقصیر داور بود!

سرمربی آرسنال پس از تحقیر دوباره تیمش برابر بایرن‌مونیخ از داور بازی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین آرسنال و بایرن‌مونیخ در حالی با نتیجه ۵ بر یک به سود آلمانی‌ها تمام شد که توپچی‌ها پس از ۱۰ نفره شدن همه گل‌ها را دریافت کردند.

آرسن ونگر شکست ۵ بر یک برابر بایرن را عادلانه ندانست و در نشست خبری گفت: می‌توانم بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. گل نخست را به ثمر رساندیم و نیمه نخست را پیروز از بازی بیرون رفتیم. تا زمانی که بایرن گل تساوی را به ثمر نرسانده بود تیم برتر میدان بودیم. از عملکرد داوری راضی نیستم و بر این باور هستم که داور نتیجه بازی را رقم زد و باعث شد که بایرن به پیروزی برسد.

او ادامه داد: پنالتی که به سود بایرن گرفته شد درست نبود. او به راحتی بازیکن ما را هم از بازی اخراج کرد. چرا کاسیلنی باید اخراج می‌شد؟ لواندوفسکی خود را به زمین زد و داور به راحتی بازیکن ما را اخراج کرد. با ۱۰ نفره شدن کار ما تمام شد و داور باعث شد تا ما این شکست سنگین را متحمل شویم.

ونگر در ادامه صحبت‌هایش گفت: بد شانس بودیم. می‌خواستیم در این دیدار بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاریم و هواداران را شاد کنیم اما متاسفانه داور اجازه نداد.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره آینده خود با توپچی‌ها گفت: آینده من ربطی به چنین بازی‌های ندارد. روزنامه‌ها می‌توانند آنگونه که دوست دارد بنویسند و تیتر بزنند. آرسنال باشگاه بزرگی است اما باید بگویم که در شرایط سختی به سر می‌بریم.

ونگر در پایان گفت: بدون شک چنین نتیجه‌ای ناامیدکننده است با این حال باید بگویم که این نتیجه عادلانه نبود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نباید این‌گونه می‌باختیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 739783

وب گردی

وب گردی