جلالی: فوتبال درس های بزرگی دارد فقط کافیست اهل آموختن باشید

سرمربی تیم پیکان گفت:گاهی ممکن است فکر کنید همه چیز تمام شده اما اینطور نیست.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار داشت: فوتبال درس های بزرگی دارد فقط کافیست اهل آموختن باشید. حتی ممکن است غیر ممکن را در چند دقیقه ممکن کنید. گاهی ممکن است فکر کنید همه چیز تمام شده اما اینطور نیست.

وی در ادامه افزود: خداداد عزیزی و جواد نکونام نقش مهمی در قهرمانی پاس داشتنمد. در صبا باتری هم سهراب بختیاری زاده و علی دایی نقش خود را ایفا کردند. الان هم رحمان احمدی و امیرحسین صادقی به همراه جوانان دیگر وظیفه خود را می دانند و از آنها می خواهم به وظابف خود عمل کنند. چند بازی باقیمانده بهترین فرصت برای این است که بتوانیم تونایی خودرا نشان دهیم.

سرمربی پیکان درباره دیدار با پدیده گفت: هدف بزرگی داریم. به بچه ها گفتم که برای رسیدن به قله باید تخته سنگ ها را گرفت و قدم ها را برداریم. بازی که در پیش داریم سنگین است. نیاز به اراده قوی داریم. این اراده را در بچه ها سراغ دارم. ان شالله اگر فردا به برتری برسیم می توانیم به اهداف خود نزدیک شویم.

وی همچنین درباره برد تاریخی بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن بیان داشت: دیشب یک بازی فوتبال بود اما اثراتش به اندازه کل جهان بود. دوستان زیادی در کشورهای مختلف دارم. از 12 کشور از قاره های مختلف به من پیام دادند و این نشان می دهد که فوتبال چه اثراتی دارد. بازی دیشب تاریخی خواهد شد. وقتی سر بابی رابسون آنجا بود بارسلونا این کار را کرد. با هریستو استوویچکوف به برتری 5-3 رسیدند که آن هم یک معجزه بود. می توانیم از فوتبال چیزهای بیش تری یاد بگیریم تا به ما کمک کند تا اینده بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی پیکان درباره غایبین تیمش خاطرنشان کرد: صادق بارانی و امیرحسین صادقی را نداریم اما باید با سختی های روزگار کنار بیاییم. جوانان خوبی داریم که جایگزین می شوند. فکر می کنم آنها بتوانند بازی خوبی انجام دهند.

جلالی در پایان درباره اینکه تیم او هم مانند یک سری دیگر از باشگاه ها دچار مشکل مالی هست یا خیر و اینکه آیا اعتصاب بازیکنان را قبول دارد؛ گفت: بازیکنانی که می گویند درست می گویند. در باشگاه های دیگر و در 15، 16 جایی بودم تنها از دو جا چیزی نمی خواهم. اکثرا مشکل هست. با درایت مدیریت پیکان و خدا را شکر ما مشکلی نداریم. البته قراردادهای ما متوسط است اما همه بچه ها حدود 80 درصد دریافتی داشته اند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 739844

وب گردی

وب گردی