معاون وزیرکشور:مردم با شرکت حداکثری درانتخابات اقتدار نظام را به دنیا نشان می دهند

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت 96 گفت: مشارکت حداکثری علاوه بر استحکام نظام، موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی در نزد جهانیان خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر احمدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی کشورمان، مشارکت پرشور مردم در انتخابات ضروری است تا در پای صندوق های رای با دنیا حرف بزنیم.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در برابر ایران اسلامی نمی تواند عرض اندام کند افزود: مشارکت همه جانبه مردم در صحنه های حساس کشور در حقیقت قدرت اصلی ایران اسلامی در برابر دشمنان است.
وی یکی دیگر از دلایل حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای را دخالت در سرنوشت کشور دانست و افزود: در قانون اساسی در خصوص مشارکت مردم و انتخاب آنان تاکید بسیار شده است که هم اکنون باید به مردم یاد آوری کنیم تا از این حقوق خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در قانون حقی برای ما مشخص شده است اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 739850

وب گردی

وب گردی