تاج: خودمان خواستیم پشت درهای بسته بازی کنیم/ سفر کی‌روش هماهنگ شده بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما فقط خواهان حق فوتبال هستیم. ما اهل دعوا نیستیم. ما خواهان این هستیم که حقوق فوتبال داده شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج در خصوص بحث ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: امروز وزیر ورزش و جوانان با رئیس سازمان صداوسیما جلسه و مذاکراتی داشت و تصمیم بر این شد که تا قبل از عید تفاهم‌نامه‌ای در خصوص فوتبال و مسائل پخش تلویزیونی امضا شود. به همین دلیل از سازمان اقتصادی فدراسیون خواهش کردیم که تا زمان امضای این تفاهم‌نامه که قرار است پیش از عید نوروز انجام شود، فرصت حضور در ورزشگاه‌ها را در اختیار دوربین‌ها قرار دهند.

وی در خصوص اینکه چرا مسابقات از تلویزیون زنده پخش می‌شود، اما دوربین‌های برنامه‌های خبری و ورزشی اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند، عنوان کرد: ما می‌خواستیم این کار به تدریج صورت پذیرد. بحث حق پخش تلویزیونی مصوبه مجلس هم است و ما فقط خواهان حق فوتبال هستیم. ما اهل دعوا نیستیم. ما خواهان این هستیم که حقوق فوتبال داده شود و باشگاه‌های ما به شدت آسیب‌پذیر شده‌اند و باید به سمت تفاهم‌نامه پایدار رفت. باشگاه‌های ما دیگر طاقت ندارند.

وی در خصوص برنامه‌های کی‌روش و سفرش به روسیه گفت: برنامه‌ها و کارهای کی‌روش باید انجام می‌شد که انجام شد. برنامه‌های او از جمله سفرش به روسیه هماهنگ شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد برگزاری تدارکاتی تیم‌های ایران و عراق در ورزشگاه بدون تماشاگر اظهار داشت: برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر به این دلیل بود که رقبا نباید ارنج ما را ببینند. سرمربی تیم ملی هم همین نظر را داشت. این یک بازی دوستانه است و عراق هم باید سه روز پس از این بازی به مصاف استرالیا برود و خود را آماده بازی با این تیم کند. خود عراقی‌ها هم چنین درخواستی داشتند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 739858

وب گردی

وب گردی