آغاز عملیات اجرائی 11 طرح مهم در روستاهای مجاور نیروگاه بوشهربا حضور وزیر کشور

با حضور وزیر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان بوشهر، عملیات اجرایی 11 طرح زیر بنایی و عمرانی در روستاهای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه سفر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان بوشهر، بیش از ظهر امروز عملیات اجرایی 11طرح عمرانی و زیربنایی در دو روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار در این آیین اظهار داشت: یازده طرح و پروژه مهم برای بهبود وضعیت مردم این دو روستا اجرایی شده است. محمدحسن باستی افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 242 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
بر اساس این گزارش، در اجرای 2 پروژه آموزشی 25 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود و این 2 واحد در مدت کمتر از یکسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
اجرای مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت با 37 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور وزیر کشور عملیات اجرایی آن در 2 روستای یاد شده آغاز شد.
اجرای طرح گازرسانی با 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، عمران و بهسازی شبکه معابر روستایی با 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، توسعه و اصلاح شبکه برق با 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور در 2 روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شد.
همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی شامل مخزن ذخیره آب و خط انتقال آبرسانی با 25 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیز در این آیین آغاز شد.

خبرنگار: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 739863

وب گردی

وب گردی