امیر پوردستان: امنیت کشور از برکت آمادگی نیروهای مسلح است

جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت گفت:امنیت و آسایش کشور و مردم از برکت وجودی آمادگی نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش عصر پنجشنبه در بازدید از مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با ابراز خرسندی از حضور در جمع دریادلان نیروی دریایی و جوانان این فرماندهی در مسجد ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز نظام اسلامی مدیون رشادت‌ها و آمادگی همیشگی شما جوانان است و این آمادگی برکات زیادی به دنبال دارد.

وی اعتماد به نفس را نخستین برکت وجودی آمادگی دریادلان دانست و افزود: حفظ آمادگی رزمی و تمرین‌های عملی و پر تکرار موجب می‌شود که در هر جا که لازم باشد رزمنده با قدرت حضور یابد.

جانشین فرمانده کل ارتش امنیت و آسایش کشور و مردم را دومین برکت وجودی آمادگی نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: امروز شاهد ناامنی بسیاری در کشورهای همسایه خود هستیم و مردم در وضعیت بسیار سختی زندگی می‌کنند، اما به برکت وجود آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین جوانان و درجه‌داران با غیرت و ولایتمداری مانند شما دریادلان، امنیت و آسایش در کشور ما حکمفرماست.

وی اضافه کرد: سومین برکت وجود آمادگی، بازدارندگی بوده و هر قدر ما بیشتر آماده باشیم ترس دشمن نیز بیشتر می‌شود زیرا می‌داند جوانانی نظیر افسران و درجه‌داران غیور نیروی دریایی حضور مقتدرانه‌ای در صحنه دارند و دشمنان ممکن است آغاز کننده باشند اما تمام کننده نخواهند بود.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه هر جا که نیاز باشد ما هستیم و از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم، یادآور شد: جوانان ولایت‌مدار نیروی دریایی باید برای همه ایام آماده باشند و کوله‌بار خود را با سلاح‌های علم، تدین و ولایت‌مداری پر کنند.

وی خطاب به جوانان دریادل مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: بدانید آنچه که شما را در صحنه نبرد با دشمن پیروز می‌کند تجهیزات نظامی نیست بلکه باورهای عمیق دینی و قلبی بوده که پر از یاد و نام خداوند است و توصیه بنده به شما آینده‌سازان نظام اسلامی اینکه با حفظ آمادگی جسمی، ارتقای بنیه علمی و تقویت تدین و تقوای درونی در مسیری گام بردارید که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با کارکنان پایور و تحت آموزش دیدار و در جایگاه شهید گمنام این فرماندهی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

301/300

کد خبر: 739915

وب گردی

وب گردی