رضاییان درخواست رضایتنامه داد / برانکو، جاسوس کی روش را نمی خواهد

برانکو با توجه به اطلاعاتی که از نزدیکانش گرفته تصور می‌کند که رامین جاسوس کی‌روش است و از آنجایی که برانکو به‌شدت با سرمربی تیم‌ملی مشکل دارد، چشم دیدن رامین را ندارد.

به گزارش ایسکانیـوز، هر چند که علی پروین و بزرگان پرسپولیس در تلاش هستند تا به نحوی در پرونده رامین رضاییان وساطت کنند تا او به تمرینات پرسپولیس برگردد، اما برانکو ایوانکوویچ همچنان مخالف بازگشت رامین است و حتی به مسئولان باشگاه اعلام کرده که تمایلی برای بازگشت او به پرسپولیس ندارد.

برانکو که در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز به توافق رسیده، حتی لیست بازیکنان فصل آینده را نیز تایید کرده و جالب اینکه در این مورد نیز سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه پیغام داده که رضاییان در لیست بازیکنان فصل آینده او نیز جایی ندارد.

رضاییان در طول روزهای اخیر بارها از برانکو و پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد و حتی با بزرگان این باشگاه مثل پروین، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، علی کریمی و ... تماس گرفت تا از آنها بخواهد که برای بازگشتش به پرسپولیس وساطت کنند.

آن طور که در مورد این موضوع شنیدیم، حتی وساطت بزرگان پرسپولیس هم برای بازگشت رامین به این تیم به جایی نرسیده و با وجود قول و قرارهای مسئولان باشگاه و اعضای هیات‌مدیره، برانکو برای بازگشت رامین و لیست فصل آینده هیچ اظهارنظری نکرده تا نشان دهد که تمایلی برای بازگشت رامین ندارد.

بعضی از منابع موثق و آنهایی که در کم و کیف اتفاق‌های پرسپولیس هستند، معتقدند که رابطه برانکو و رامین از جایی خراب شد که سرمربی پرسپولیس به‌شدت به رضاییان شک کرد و دچار این سوءتفاهم شد که رامین خبرهای او و پرسپولیس را به کارلوس کی‌روش می‌دهد!

یکی از مدیران سابق پرسپولیس که البته در حال حاضر سمتی در این باشگاه ندارد با توجه به روابطش در پرسپولیس اخبار و اطلاعات جالبی در این مورد دارد: «مسئولان باشگاه دوست نداشتند که کسی چیزی در این مورد بداند. تصور آنها این بود که با علنی شدن این قضیه، پرسپولیس دچار حواشی می‌شود و به همین دلیل هر بار که برانکو با رامین به مشکل می‌خورد، آنها سعی می‌کردند تا به نحوی روی این ماجرا سرپوش بگذارند. اما حالا که کار به اینجا رسیده بهتر است که در مورد این موضوع تدابیر لازم اتخاذ شود تا شاید با رفع سوءتفاهم‌ها، ماجرا ختم به خیر شود.»

مدیر سابق باشگاه پرسپولیس ضمن استناد کردن به اظهارنظرهای اعضای هیات‌مدیره و حمایت آنها از رضاییان صحبت‌هایش را اینچنین ادامه می‌دهد: «برانکو با توجه به اطلاعاتی که از نزدیکانش گرفته تصور می‌کند که رامین جاسوس کی‌روش است و از آنجایی که برانکو به‌شدت با سرمربی تیم‌ملی مشکل دارد، چشم دیدن رامین را ندارد. دلیل نیمکت‌نشینی‌های رامین در پرسپولیس هم همین بود و مسئولان باشگاه در آن مقطع به جای حل سوءتفاهمات، سکوت کردند و حرفی نزدند.»

* تمرین دردسرساز در کمپ تیم‌ملی

اگر ادعای مدیر سابق پرسپولیس را جدی بگیریم و بپذیریم، آن وقت با شایعه دیگری در این مورد روبه‌رو می‌شویم که مطرح کردنش خالی از لطف نیست.

درست بعد از اخراج رضاییان از پرسپولیس، شماره بیست و هفت سرخ‌ها به جای انجام تمرینات اختصاصی‌اش در سالن بدنسازی دوستش، راهی آکادمی تیم‌های ملی شد و در آنجا به تمرین پرداخت.

رامین که هرگز تصور نمی‌کرد رفتارش تا این حد مورد غضب برانکو قرار بگیرد با انتشار تصاویری از تمریناتش کوشید تا نشان دهد که تمرینات اختصاصی‌اش را انجام می‌دهد.

اما این پایان ماجرا نبود در همان مقطع شایعه شد که رامین با نظر کی‌روش به آکادمی تیم‌های ملی رفته و هدفش از انتشار آن ویدیو این بوده که لج برانکو را درآورد و به سرمربی پرسپولیس بفهماند که کی‌روش پشت او ایستاده است.

هر چند که باور این شایعه منطقی نیست ولی بعضی‌ها به این باورند که کی‌روش رفتاری خلاف برانکو را در پیش خواهد گرفت و با دعوت رامین به تیم‌ملی، پاسخ دندان‌شکنی به برانکو می‌دهد. رضاییان حالا خودش بهتر از هر کسی فهمیده که دیگر برانکو به او فرصت بازی نخواهد داد.

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در مورد این پرونده صحبت‌های جالبی می‌کند: «رامین برای روشن شدن تکلیفش با پرسپولیس با مسئولان باشگاه صحبت کرد. او تصور می‌کرد که برانکو کوتاه می‌آید و با در نظر گرفتن جریمه به تمرینات و بازی‌های پرسپولیس برمی‌گردد اما داستان چیز دیگری بود. رامین فهمید که برانکو حتی برای فصل آینده هم او را نمی‌خواهد. رضاییان خیلی تلاش کرد تا واکنشی نشان ندهد ولی ناگفته پیدا بود که برانکو به سوءتفاهم قدیمی‌اش آنقدر مطمئن بوده که حتی قید رامین را زده است.»

هر چند که رضاییان تا امروز سکوت کرده و هیچ موضع‌گیری مقابل رفتار عجیب برانکو انجام نداده ولی منبع موثق ما از واکنش جالب رضاییان صحبت می‌کند: «برانکو مخالف بازگشت رضاییان به پرسپولیس است. او برای فصل آینده هم رامین را نمی‌خواهد. رامین راهی جز این نداشت که تقاضای رضایتنامه کند!»

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

کد خبر: 739943

وب گردی

وب گردی