دوره پست‌دکتری قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ مردم ایران قدردان آیت‌الله هاشمی هستند

دومین روز از هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر حمید میرزاده، معاونان دانشگاه و و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تقدیر از شخصیت آیت‌الله هاشمی و خدمات ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: «آیت‌الله هاشمی همواره در کنار امام‌(ره) و رهبری بودند. مردم هم بعد از فوت ایشان سنگ‌تمام گذاشتند و این پیام را رساندند که با همه وجود به خدمت‌گزاران صادق توجه دارند. فرزندان آیت‌الله هاشمی بدانند که مردم قدردان آیت‌الله هستند و تبلیغات نادرست تاثیری در رویکردشان ندارد.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همه اتفاقات خوبی که در حوزه‌های مختلف پژوهش، عمران، آموزش‌، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است به سبب مدیریت کلان این دانشگاه است. مدیری که ضعیف باشد نمی‌تواند کارها را به درستی پیش ببرد، اما مدیری که قوی باشد افراد با اراده و قوی را جذب می‌کند. آقای دکتر میرزاده چنین شخصیتی دارند و توانسته‌اند اقدامات قابل‌توجهی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهند.»

او افزود: «آیت‌الله هاشمی نگاه پدرانه به همه تفکرها داشتند و همین نگاه ایشان تسری پیدا کرد و در دانشگاه آقای دکتر میرزاده آن رویکرد را دنبال کرد. دکتر میرزاده سوابق علمی و اجرایی مهمی نظیر معاونت ریاست‌جمهوری، معاونت نخست‌وزیری و ریاست پژوهشگاه پلیمر را برعهده داشتند و امروز هم ایشان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند. این نقش دکتر میرزاده امروز در ارتقای دانشگاه بسیار اثرگذار بوده است.»

هاشمی گفت: «در آخرین جلسه‌ای که با آیت‌الله هاشمی بودیم به درخواست دکتر میرزاده در حوزه تفسیر قرآن، قرار شد آیت‌الله هاشمی کرسی تفسیر قرآن را برگزار کنند که در ذیل آن به سوالات پیچیده پاسخ دهند. متاسفانه عمر آیت‌الله کفاف نداد و این کرسی برگزار نشد؛ اکنون ما می‌خواهیم اولین دوره پست‌دکتری قرآن را در دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت پژوهشگاه قرآن و عترت برگزار کنیم و استادان برجسته در این زمینه حضور یابند و به همان هدفی که در زمان حیات آیت‌الله هاشمی تاکید شده بود، بپردازند.»

دریافت کننده و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739950

وب گردی

وب گردی