دکتر دادگان خبر داد: کسب عنوان قهرمانی توسط 3 تیم دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر دادگان در دومین روز از هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از مصوبات کمیسیون تخصصی ورزش، به نتایج مسابقات لیگ های برتر ورزشی اشاره کرد و گفت: طبق آخرین نتایج که شب گذشته اعلام شد، 3 تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب عنوان قهرمانی در مرحله فینال لیگ های حرفه ای کشور شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد دادگان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر 250هزار دانشجو در سال 95 در فعالیت های ورزشی شرکت کرده اند که نشان دهنده رشد ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ دکتر میرزاده از توسعه فعالیت های ورزشی، اظهار داشت: تقویت ورزش همگانی و تعمیم آن بین دانشجویان یکی از اهداف اصلی معاونت ورزشی است که طی سه سال و نیم اخیر سعی کردیم حداکثر دانشجویان را به شرکت در فعالیت های ورزشی جذب کنیم.

دادگان جذب حامیان مالی را یکی از زمینه های توسعه فعالیت های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: بخشنامه ای ابتدای سال 94 به واحدها ابلاغ شد که راهکارهای جذب اسپانسر و حامیان مالی مسابقات مالی به طور مفصل تشریح شده است. بنابراین از روسای واحدها می خواهم این بخشنامه را با دقت بیشتری مورد مطالعه قرار دهند.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بخش باشگاه باید فعالیت مضاعفی داشته باشیم چرا که برگزاری مسابقات دانشگاهی می تواند زمینه ساز حضور دانشگاه در بُعد مسابقات قهرمانی و حرفه ای شود.

وی همچنین جذب استعدادهای دانشجویی در تیم های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برنامه های اصلی این حوزه دانست و گفت: در حال حاضر 80درصد اعضای تیم های دانشگاه آزاد اسلامی را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می دهند. به همین خاطر باید برای جذب استعدادهای دانشجویی سرمایه گذاری کنیم.

دکتر دادگان با اشاره به نتایج مسابقات لیگ های برتر ورزشی گفت: طبق آخرین نتایج که شب گذشته اعلام شد، 3 تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب عنوان قهرمانی در مرحله فینال لیگ های حرفه ای کشور شده‌اند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای 20 تیم خانم ها و آقایان در رشته های مختلف ورزشی است که در حال حاضر 10 تیم دارای عنوان قهرمانی، 4 تیم نایب قهرمان و 3 تیم عنوان سومی را در لیگ های کشوری هستند.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توصیه رئیس این دانشگاه برای توسعه ورزش همگانی گفت: از مدیران دانشگاه می خواهم ورزش کنند و دانشجویان و کارمندان را نیز به ورزش تشویق کنند.

دریافت کننده و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739953

وب گردی

وب گردی