تشکیل 16 گروه تدبیر و اندیشه با هدف درآمدزایی / معرفی نخبگان واحدها به پژوهشگاه مرکزی

رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نخبگان متعلق به تمام دنیا هستند، گفت: روسای واحدهای سراسر کشور نخبگان خود را به پژوهشگاه مرکزی معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صباغ زاده رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه به تاسیس پژوهشگاه مرکزی اشاره کرد و گفت: تمامی تصمیماتی که در این پژوهشگاه اتخاذ می شود، تصمیم خود دانشگاه است و تداخل و تزاحم با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد داشت.

صباغ زاده به تشکیل اتاق های تدبیر و اندیشه اشاره کرد و افزود: در راستای درآمدزایی در این مدت 16 گروه تدبیر و اندیشه در پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است که 4 رکن اصلی این گروه ها دانش، سرمایه، سازوکار و بازار است.

رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سازوکار پژوهشگاه حق الزحمه ای نیست و به عبارت دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی هزینه ای ندارد، گفت: گروه های تدبیر و اندیشه با بهترین افراد، به تناسب نیاز صنعت و جامعه تشکیل می شود.

وی از تمامی روسای واحدها خواست نخبگان خود را به پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کنند. چرا که نخبگان متعلق به تمام دنیا هستند.

دریافت کننده و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739955

وب گردی

وب گردی