تمام توفیقات پس ازانقلاب در سایه اسلام و ولایت فقیه بدست آمده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تمامی عظمت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب رخ داده، در سایه ولایت‌فقیه، اسلام و شریعت بوده است.

به گزارش ایسکانیوز ، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز (۲۰ اسفند) با اشاره به جامعه متمدن اسلامی اظهار داشت: جامعه متمدن اسلامی در پی عدالت، امنیت و رسیدگی به امور مردم است.

وی افزود: جامعه اسلامی ۱۴ الگو دارد که اولین آن حضرت رسول(ص) و آخرین آن حضرت مهدی است. این ۱۴ نفر مورد احترام تمامی امت اسلامی هستند. حالا بماند که برخی حاکمان با صهیونیست ها و دشمنان هستند. آن ها آدم نیستند؛ ما داریم آدم ها را حساب می کنیم.

امامی کاشانی ادامه داد: فرهنگ ما بزرگ است. این فرهنگ همانی است که یمن را در برابر جنایات آل سعود و عراق را در برابر داعش پابرجا کرده است.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به وظیفه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری، ولی‌فقیه را کشف می‌کند. این کشف کردن نه در حد فقاهت یا عدالت، بلکه در حد تدبیر، برنامه‌ریزی، دنیاشناسی، دشمن‌شناسی و مردم‌شناسی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: ولی‌فقیه، فرهنگ اصیل اسلام را در برابر هجمات دشمنان احیاء می‌کند و نمی‌پذیرد که مردم هجوم دشمن را قبول کنند یا انفعال داشته باشند.

امامی کاشانی با بیان اینکه ما قدرت دینی و فرهنگی داریم، تصریح کرد: ما جوانانی داریم که یک نفر از آنها در دنیا برای ایثار پیدا نمی‌شود. رشد علمی و تمامی عظمت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب رخ داده، در سایه ولایت‌فقیه، اسلام و شریعت بوده است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مشکلات مردم گفت: مقام معظم رهبری درباره مشکلات مردم، فرهنگ جامعه و اشتغال جوانان دغدغه دارند. ایشان در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بر عینیت داشتن برنامه‌ها پیرامون اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و اینکه به برنامه‌های طویل‌المدت قناعت نشود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: فردی باید رهبری را به عهده بگیرد که لیاقت داشته باشد و شورای نگهبان پاسدار همین حقیقت است.
دریافت کننده:درخشان انتشاردهنده:نقاشی

301/300

کد خبر: 739988

وب گردی

وب گردی