حسین زاده:برخی نمایندگان در صدد باز پس گیری امضای خود در خصوص طرح استیضاح رحمانی فضلی هستند

نایب رییس فراکسیون امید با بیان اینکه برخی نمایندگان در صدد باز پس گیری امضای خود در خصوص طرح استیضاح رحمانی فضلی هستند گفت: در صورت پافشاری نمایندگان به استیضاح با توجه به شرایط موجود و روزهای پایانی سال احتمالا اعلام وصول طرح استیضاح در سال آینده محقق خواهد شد.

عبدالکریم حسین زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در خصوص اینکه 70 نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور را تهیه کردند و به هیات رییسه مجلس ارائه دادند گفت: به گفته امضا کنندگان این طرح بحران‌ پلاسکو، افزایش آسیب‌های اجتماعی، ناتوانی وزارت کشور در اجرای صحیح قانون احزاب، ضعف اساسی این وزارت در برقراری امنیت اجتماعی، توسعه نیافتگی سیاسی، عدم نظارت صحیح بر عملکرد شهرداری‌ها و بروز برخی مشکلات مالی در سازمان همیاری، تعامل نامناسب برخی استانداران و فرمانداران با نمایندگان ‌مجلس و... از محورهای مورد تاکید در استیضاح رحمانی فضلی عنوان شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی مجلس شورای اسلامی و روزهای پایانی سال و عمر کم باقی مانده ازدولت یازدهم احتمال اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشور در سال آینده محقق شود ضمن آنکه با توجه به شنیده ها برخی نمایندگان در صدد باز پس گیری امضای خود در خصوص طرح استیضاح رحمانی فضلی هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: معمولا در سه ماه آخر هر دولتی، موجی از استیضاح های سیاسی را مشاهده می‌کنیم.

خبرنگار:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 740030

وب گردی

وب گردی