برنامه‌های فرودین ماه  تئاتر شهر  اعلام شد

9 اثر نمایشی فروردین ماه سال آینده در تئاتر شهر روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اسامی 9 نمایش در تالار های مختلف این مجموعه را طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 96 اعلام کرد.

این در حالی است که این مجموعه از روز ششم فروردین ماه میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای ششم و هفتم فروردین ماه مصادف با روز جهانی تئاتر هم برنامه‌های ویژه‌ای در محوطه مجموعه تئاتر شهر با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف عرصه تئاتر برگزار میشود.

طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته از فروردین ماه سال 96 نمایشهای «هملت» به کارگردانی آرش دادگر در تالار اصلی، «بوف کور» به کارگردانی ناصر حسینی مهر در تالار چهارسو، « مرگ آسید کاظم » به کارگردانی محمد محقق منتظری در تالار سایه ، « شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی، «برلین» به کارگردانی آریان رضایی در پلاتو اجرا ، «وارونه» به کارگردانی همایون حجازی در تالار سایه، «بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار قشقایی ، «فصل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار قشقایی و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر به تناوب تاریخ‌هایی که متعاقبا اعلام میشود، روی صحنه میروند.

بر اساس این گزارش هم اکنون نمایشهای « ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تالار اصلی، « شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی، «مانوس» به کارگردانی نازنین سهامی زاده در تالار قشقایی، « هام » به کارگردانی عباس عبدالله زاده در تالار سایه و «افرا» به کارگردانی احمد ارجمندی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

برای آگاهی از برنامه‌ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به کانال رسمی مجموعه تئاترشهر به آدرس https://t.me/teatreshahr مراجعه کنید.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 740046

وب گردی

وب گردی