یک زن و دو برادرش به سرقت از ۱۱ بانک اعتراف کردند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند دزدان خانوادگی بانک‌های کشور و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران سردار «مهدی محمودی» دراین باره گفت: «امسال ودر پی وقوع سرقت از دو بانک در شهرستان تاکستان، تجسس‌های کارآگاهان پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد.»

تا اینکه مأموران چندی قبل با اطلاع از سرقتی ناموفق در یکی از استان‌های کشور وکشف ردپای یکی ازمتهمان تحت تعقیب، بلافاصله با دریافت نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر اعزام شدند.تا اینکه متهم در بازجویی‌های فنی، به سرقت از11 بانک با همدستی برادر وخواهرش اعتراف کرد.

درادامه رد پای دو سارق در استان‌های آذربایجان شرقی و فارس شناسایی وآنها نیزدر کمتراز 48 ساعت و در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

با دستگیری سه متهم که همگی دارای چندین سابقه کیفری و سرقت از بانک بودند و در بازجویی‌های پلیسی، آنها به سرقت از بانک در شهرستان بابلسر-سالهای 91 و 92، شهرستان تاکستان - سال 93- اردبیل - سال 94 - شهرستان تاکستان - سال 95 -و اسلام آباد غرب کرمانشاه در سال 95 اعتراف کرده وگفتند درتمامی این سرقت‌ها درمجموع 12میلیارد و 600 میلیون ریال به جیب زده‌اند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان در سرقت از بانک‌های شهرستان تاکستان- سال 91- کامیاران در سال 93 - بیجار و ایجرود زنجان - سال 94 - و عباس آباد مازندران در سال 95 نسبت به تخریب و ورود به بانک‌ها اقدام کرده بودند ولی موفق به سرقت نشدند.

دریافت کننده و انتشاردهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 740055

وب گردی

وب گردی