هدف قرار گرفته شدن مواضع تروریست‌ها در دیرالزور و حمص

جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در دیرالزور و حومه حمص هدف قرار دادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور، عملیات متمرکزی علیه تروریست های داعش در بخش های جنوبی شهر دیرالزور و حومه جنوب غربی آن داشتند.


ارتش و نیروهای سوری با زیر نظر گرفتن تروریست ها، یک تانکر سوخت آنان را در مسیر مدرسه التیم هدف قرار داده و آن را منهدم ساختند.

جنگنده های سوری نیز مواضع تروریست های داعش را در روستاهای عیاش، بغیلیه، حسینیه، محیط الثرده، مقابر و سریه جنید هدف قرار دادند.

یگان ارتش نیز مراکز تجمع تروریست ها را در محله عامل و مناطق معامل و مهندسین هدف قرار داده و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

به گزارش یک منبع نظامی، ارتش سوریه حملات متمرکزی نیز علیه مواضع و مقرهای تروریست های داعش در منطقه بارده در حومه شرقی حمص داشته و تسلیحات تروریست ها را منهدم ساخت.

در حومه شمالی حمص نیز ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در روستاهای جوالک، حوش الزبادی، حزوری و بایکی و روستای غجر در حومه شرقی را هدف قرار داد.

در این عملیات شماری از تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیدند و تمامی تسلیحات آنان منهدم شد.

در درعا البلد نیز 15 تروریست گروه تحریر الشام در حملات نیروهای سوری به مواضعشان در محله منشیه به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: در عملیات نیروهای سوریه در هفته گذشته علیه تروریست ها در حومه شرقی حلب، 600 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و بیش از 80 خودروی جنگی متعلق به تروریست ها منهدم شد.

نیروهای سوری در این عملیات ها بر 150 روستا و شهرک و 12 بلندی راهبردی در حومه شرقی حلب مسلط شده و امنیت و ثبات را در آن برقرار کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی

کد خبر: 740061

وب گردی

وب گردی