بازدید آموزشی از پشت صحنه اثر در دست ساخت بهمن فرمان آرا

استادان و دانشجویان رشته سینما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با کارگردان نامی سینمای ایران ،بهمن فرمان آرا و سایر عوامل پشت صحنه فیلم دل دیوانه دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، از آنجا که طبیعت بکر و ساحل آرام شهرستان رامسر همواره مورد توجه فیلمسازان مطرح کشور است در روز سه شنبه فرصتی فراهم آمد تا دانشجویان و استادان رشته سینما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در یک دیدار آموزشی با کارگردان و عوامل صحنه فیلم "دل دیوانه" بهمن فرمان آرا ساعتی را در مورد سینمای ایران به بحث و بررسی بپردازند.

از نکات مهم در این دیدار، برخورد صمیمی عوامل صحنه با دانشجویان رشته سینما و اظهار خشنودی استاد بهمن فرمان آرا از دیدار دانشجویان و اظهار امیدواری ایشان در راستای تلاش ها و توجهات دانشجویان به مسائل روز و موقعیت و وضعیت سینمای ایران بود .

پیش از این نیز در آذر ماه سال 95 در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم یاس در شهرستان رامسر دو کارگاه آموزشی با رویکرد سینمای ایران ، با حضور استادان برجسته سینما ، سیروس الوند ، یدالله صمدی ، محمد متوسلانی ، مهدی صباغ زاده ، مجید مظفری ، علی معلم و کامران ملکی دبیر هیات مدیره خانه سینما و دانشجویان رشته هنر و سینما در واحد رامسر برگزار شد.

قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده دومین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان با همکاری دپارتمان هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با دارا بودن رشته های گرافیک ، تصویر سازی، ادبیات نمایشی، سینما، کارگردانی و عکاسی در مقطع کارشناسی و رشته های ارتباط تصویری و پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد از مهمترین واحدهای مجری رشته های هنری در سطح کشور است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 740103

وب گردی

وب گردی