رئیس واحد جویبار:  بانوان توانمند و فرهیخته، جامعه را با سرعت بیشتری به سمت سعادت سوق می دهند

دکتر داریوش حمیدی، در سومین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته واحد جویبار گفت : بانوان به عنوان مدیران نهاد مقدس خانواده نقش عمده ای در ارتقاء و رشد جامعه ایفا می‌کنند و بانوان توانمند و فرهیخته جامعه را با سرعت بیشتری به سمت سعادت سوق می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز، سومین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته واحد جویبار با حضور دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار، دکتر آزاده ولی پور مسئول شورای زنان فرهیخته واحد جویبار و بانوان اساتید و کارمند در سالن کنفرانس واحد جویبار برگزار شد.

رئیس واحد جویبار در این جلسه ضمن عرض تبریک روز جهانی زن و خیرمقدم حاضرین و قدردانی از عملکرد شورای راهبردی زنان فرهیخته واحد جویبار اظهار کرد بانوان به عنوان مدیران نهاد مقدس خانواده، نقشه عمده ای در ارتقاء رشد و پویایی جامعه ایفا می کنند.

دکتر حمیدی با بیان اینکه نباید به نقش اصلی و بدیل بانوان در جامعه غافل شد تصریح کرد این نقش در درجه اول امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین می کند لذا برگزاری جلسات سخنرانی می تواند در پیشبرد اهداف جامعه و خانواده کارساز و ضروری باشد.

رئیس واحد جویبار با اشاره به سخن گهربار حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند از دامن زن مرد به معراج می رود افزود این جمله جایگاه ارزنده زن از دیدگاه امام را نشان می دهد و گویای احترام فراوان و اهمیت مقام زن در رفتار و کردار امام راحل (ره) است.

در این جلسه خانم برادران مشاور و روانشناس واجد با ارائه سخنرانی همراه با پرسش و پاسخ تحت عنوان کنترل خشم و اضظراب ضمن برشمردن واکنش های مختلف به موقعیت هایی که موجب برانگیختن خشم و اضطراب می شوند به راهکارهایی در راستای ارتقاء سطح بهداشت روانی بانوان اشاره کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر آزاده ولی پور مسئول شورای راهبردی واحد گزارشی از فعالیت های شورای راهبردی زنان واحد جویبار ارائه دادند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740106

وب گردی

وب گردی