قهرمانی ارومیه در مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، قهرمان مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش ایسکا نیوز در فینال مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، تیم‌های ارومیه و بوکان به مصاف هم رفتند. تیم ارومیه در این دیدار با نتیجه 79 بر 57 تیم بوکان را شکست داد و توانست مقام اول را به دست بیاورد و تیم بوکان و مهباد به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

حسین محمد زادگان رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: «این مسابقات با حضور تیم هایی از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به مدت 2 روز در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

در اختتامیه این مراسم یداله رشیدی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان از حمایت‌های همیشگی و ارزشمند حسین محمدزادگان رئیس شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آزربایجان غربی در تشکیل تیم‌های ورزشی و شرکت در مسابقات در بخش دانشجویان، کارکنان و استادان تشکر کرد.

این مسابقات در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور تیم‌های مختلف در طول 2 روز به رقابت پرداختند و صبح روز جمعه با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و ئیس شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آزربایجان غربی کاپ و مدال‌ها به ورزشکاران اهدا شد.

در پایان مسابقات از رامین حسین زاده داور بین المللی بسکتبال با تقدیم لوح قدردانی شد.

دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 740146

وب گردی

وب گردی