سردار شریف : دشمن طمعی به کشور ما داشته باشد، سیلی سختی خواهد خورد

مسئول روابط عمومی کل سپاه دلیل پیشرفت انقلاب اسلامی را فرهنگ دینی ، ولایت فقیه و ایستادگی مردم عنوان و تصریح کرد: دشمنان می دانند اگر کوچکترین طمعی به کشور ما داشته باشند، سیلی سختی می‌خورند.

به گزارش ایسکانیوز؛سردار سرتیپ دوم پاسداررمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره 72 شهید شهرستان ریگان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: ایشان فرمودند «اجر برگزاری بزرگداشت مراسم شهدا کمتر از شهادت نیست».

سردارشریف از وصیتنامه شهدا بعنوان دریایی از معارف یاد کردوگفت: شهدا برای دفاع از این مرز و بوم و حفظ عزت و شرف خویش جانشان را که عالی‌ترین داشته یک انسان است، تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل در شرایطی از اسلام و گفتمان اسلامی سخن به میان آوردند که دنیا بین دو قدرت بزرگ شرق و غرب تقسیم‌بندی شده بود، گفت: با این وجود انقلاب اسلامی و گفتمان آن که گفتمان قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) بود در مقابل دو قدرت بزرگ و مسلط دنیا ایستاد که یکی از این قدرت‌ها هم از نظر گفتمانی و هم سرزمینی از صحنه روزگار محو شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه اظهار کرد: گفتمان دومی که لحظه به لحظه و طی 38 سال گذشته با ما در تقابل بوده ، آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها است.

وی افزود: اکنون پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی و شهادت شیرین شهیدان در دوران دفاع مقدس شاهد هستیم که ملت ایران در چه پله‌ای و دشمنان در چه پله‌ای ایستاده‌اند.

سردارشریف با تاکید بر اینکه با قاطعیت و سربلندی اعلام می‌کنیم که امن‌ترین کشور دنیا هستیم و در بسیاری از رشته‌های علمی رتبه‌های برجسته‌ای در جهان کسب کرده‌ایم ، گفت: در حوزه دفاعی و امنیتی نیز نه تنها قادر هستیم از کشور، مردم و جغرافیایمان حفاظت کنیم، بلکه از طرفداران انقلاب اسلامی و امت اسلام حمایت می‌کنیم.

وی افزود: امروز شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی نه‌تنها آبروی استان کرمان، شیعیان و مسلمانان ایران هستند، بلکه افتخار امت اسلامی به شمار می‌روند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: چنین سردارانی در مقابل کسانی که نام مبارک پیامبر (ص) را بر پارچه‌ای سیاه نوشتند و با جاهلیت تمام به دنبال نابودی اسلامی بودند، ایستادند و نشان دادند که برای جان مسلمانان اعم از شیعه و سنی در مقابل مدرن‌ترین تسلیحات می‌‌ایستند.

وی با بیان اینکه بازماندگان دفاع مقدس راه شهدا را در وسعت و جغرافیایی وسیع‌تر با بردی بین‌المللی به گوش جهانیان رساندند، گفت: انفاس قدسیه امام راحل، معمار کبیر انقلاب وسیع‌تر از آن است که دشمنان درک کنند.

سردارشریف با ابراز امیدواری نسبت به تحقق پیش‌بینی امام خمینی (ره) در مورد آزادی ملت فلسطین متذکر شد: امروز با سربلندی اعلام می‌کنیم، نه‌تنها راه کربلا که آرزوی تمام رزمندگان و شهیدان ما بود، باز شده است، بلکه ملت عراق آزاد شد.

وی یادآور شد: دلیل پیشرفت انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی، فرهنگ دینی ، رهبری و ولایت فقیه است و سرمایه اصلی آن مردمی هستند که پای سختی‌های انقلاب ایستادند و خم به ابرو نیاوردند.

سردارشریف با بیان اینکه امروز ملت ایران درمیان کشورهای جهان مردمی سربلند، الهام‌بخش و امیدآفرین هستند، تصریح کرد: شهدای عزیر ما در وصیتنامه‌های خود همواره بر پایبندی به فرهنگ دینی و اسلامی و اطاعت از رهبری تأکید داشتند.

وی بیان داشت: لازمه توفیق کشور در بحث امنیت، پیشرفت، عمران و آبادانی و دستیابی به قله‌های رفیع علم همین است که شهدا فرمودند و ما باید آن‌ها را آویزه گوش خود قرار دهیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه جوانان را به تداوم راه شهدا توصیه کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده است «تا هنگامی که برای اسلام گام بر می‌دارید، شمارا نصرت و یاری می‌کنم».

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که نه‌تنها لحظه‌ای شهدا را فراموش نمی‌کنیم، بلکه تداوم راه آن‌ها را که تعالی‌بخش این کشور و امت اسلامی است، پی می‌گیریم.

سردارشریف با تاکید بر اینکه دشمن نقاط قوت ما را به خوبی می‎شناسد ،عنوان کرد: آنان می دانند که اگر کوچکترین طمعی به کشور ما داشته باشند، سیلی سختی می‌خورند، این شعار نیست، بلکه واقعیت مسلمی است که بارها دشمن آن را امتحان کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند در باورهای مردم و توانمندی کشور شک و شبهه ایجاد کنند، اما این را بدانند که تصویر واقعی کشور ما همان است که تمام دنیا به آن اذعان دارند.

سردارشریف خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب ما را تهدید می‌کنند، اما هر سال بر اقتدار، شوکت و توانمندی این ملت افزوده شده است، اگر مردم بسیج را تشکیل نمی‌دادند و به سپاه کمک نمی‎کردند در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه پیروزی در دوران دفاع مقدس مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، تاکید کرد : تمام توان ،قدرت و داشته های سپاه در راستای حفظ امنیت و خدمت به مردم به کار گرفته شده است.

دریافت کننده:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 740155

وب گردی

وب گردی