جذب اعضای هیات علمی تمام وقت موجب رشد و توسعه حوزه آموزشی در دانشگاه ها می شود/فعالیت 23 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد واحد شیراز

رییس واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی گفت : جذب هیات علمی در رشد و کیفیت آموزش بسیار تاثیر گذار بوده زیرا اساتید تمام وقت با توجه به حضور و امکانات دانشگاه همواره می توانند پاسخگوی خوبی برای دانشجویان باشند که نتیجه امر رشد و توسعه آموزش در دانشگاه می شود.

دکتر حمزه سارویی رییس واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص عملکرد واحد شیراز در سال گذشته به ایسکانیوز گفت: عمدتا تاکید دکتر میرزاده بر روی موضوعاتی مانند رشد تحصیلات تکمیلی، جذب هیات علمی،شرکت های دانش بنیان،مراکز رشد،ساها و شفا بوده است که خوشبختانه در ۲۸فروردین ماه سال گذشته،شفا واحد شیراز توسط ریاست عالی دانشگاه کلنگ خورد و شرکت های پیمانکاری مربوطه انتخاب و هم اکنون لکه گذاری تمام بخش هایی که باید در شفا فعالیت کنند انجام شده است.

وی عنوان کرد: بحث ساها در استان و در واحد شیراز با تجمیع آزمایشگاه ها،دستگاه ها و شناسایی و ثبت آنها انجام شده و این امر سبب شده تا نیازهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تمام واحد های درون و بیرون استان و سایر سازمان ها مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد:حوزه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد ،تقریبا یکی از سیاست های دکتر میرزاده است که همواره بر آن تاکید داشتند و همین موضوع توانسته است جایگاه علمی و پژوهشی را در کشور افزایش دهد در همین راستا خوشبختانه واحد شیراز دارای یک مرکز رشد بوده که در کنار آن حدود ۲۳شرکت دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

ساروئی افزود: در جذب هیات علمی، واحد شیراز از حدود ۴۶هیات علمی دارد که عمدتا با درجه دانشیار،استادیار و استادی مشغول به فعالیت هستند. لازم به ذکر است که جذب هیات علمی در رشد و کیفیت آموزش بسیار تاثیر گذار بوده زیرا اساتید تمام وقت با توجه به حضور و امکانات دانشگاه همواره می توانند پاسخگوی خوبی برای دانشجویان باشند که نتیجه امر رشد و توسعه آموزش در دانشگاه می شود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 740163

وب گردی

وب گردی