غفوری: دانشگاه آزاد اسلامی حرفه ای ترین باشگاه ورزشی را دارد / سال آینده تیم را تقویت می کنیم

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی حرفه ای ترین باشگاه فرهنگی و ورزشی را در تمام رشته ها دارد.

کسری غفوری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: در دور برگشت تیم دانشگاه آزاد با استفاده از بازیکنان و تجربه بالای کادرفنی توانست علی رغم یکسری از مشکلات تقهرمان لیگ برتر بدمینتون شود.
وی افزود: در سال جاری یک بازیکنمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و همچنین دو بازیکن تاثیرگذارمان به خاطر حضور در دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی تمرینات لازم را نداشتند و با این حال قهرمان لیگ شدیم.

غفوری ادامه داد: امسال رقیبان سرسختی از جمله تیم آمل داشتیم که شاکله تیم را ملی پوشانت تشکیل می دادند را توانستیم با اقتدار شکست دهیم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم.البته در سال جدید باید تغییراتی در تیم ایجاد کرده و چند بازیکن جذب کنیم تا تیم قدرتمند تر شود.

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی حرفه ای ترین باشگاه فرهنگی و ورزشی را در تمامی رشته ها دارد که بازیکنان در این باشگاه دغدغه مالی و امکاناتی ندارند و جا دارد که از دکتر دادگان و دیگر مسولان تشکر کرد.

601

کد خبر: 740202

وب گردی

وب گردی