حضور ۱۹ رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی قطعی شد/ احتمال اضافه شدن هندبال

در حالی حضور ۱۹ رشته در بازی‌‌های کشورهای اسلامی قطعی شده است که احتمال اضافه شدن رشته‌های دیگر همچنان وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، آخرین نشست سالانه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک برای بررسی پیش‌نویس اساسنامه این کمیته صبح امروز در حالی برگزار شد که تعیین تکلیف درباره حضور کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور خادم و داورزنی به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با توجه به پیشنهادات اعضا تقریباً کلیات اساسنامه به تصویب نهایی رسید و قرار است به‌زودی برای تایید هیات وزیران در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به رأی گذاشته شود.

همچنین حضور 19 رشته کاراته، تکواندو، جودو، ژیمناستیک،‌ شنا، تیراندازی، وزنه‌برداری، بوکس، واترپلو، بسکتبال، دو و میدانی،‌ والیبال، شیرجه، تنیس، کشتی، ووشو، تنیس روی میز، دوومیدانی معلولان و جودوی نابینایان در این مسابقات قطعی شده است، البته گفته می‌شود که فدراسیون هندبال نیز خواستار حضور در این مسابقات است و احتمال دارد این رشته نیز به کاروان اعزامی ایران اضافه شود.

برخی از رشته‌ها نیز که خواستار اعزام ورزشکاران بیشتری بودند با توجه به تعهدات رؤسای آن فدراسیون‌ها و شانس بالای مدال‌آوری ورزشکاران با نفرات بیشتری اعزام خواهند شد، از جمله تیراندازی و بوکس.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 740226

وب گردی

وب گردی