کریم زارع: امیدوارم شاهد رشد چشمگیر اختراعات قابل تجاری‌سازی در باشگاه پژوهشگران باشیم

مراسم معارفه معاون پذیرش، تسهیلات و استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با حضور دکتر کریم زارع رئیس باشگاه و سایر معاونان و مسئولان باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به موافقت دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیأت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، در حکمی از سوی دکتر کریم زارع؛ دکتر میثم مباشری، به سمت معاون پذیرش، تسهیلات و استعدادهای درخشان این باشگاه منصوب شد.

در این جلسه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با تبریک به معاون جدید باشگاه وی را فردی با تقوا، دانشمند و آگاه به مسائل پژوهشی دانست و گفت: با توجه به شناختی که بنده از ایشان دارم حوزه پذیرش، تسهیلات و استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در آینده بسیار نزدیک می‌درخشد و ثمرات ارزشمند آن را به زودی احساس می‌شود.

زارع با یادآوری خدمات مرحوم دکتر حسین حاتمی، معاون سابق پذیرش، تسهیلات و استعدادهای درخشان باشگاه، گفت: «این نام‌های نیک هستند که ماندگارند و مرحوم دکتر حاتمی در طول خدمت تأثیر‌گذار و خوب خود در باشگاه، نامی نیک و خاطرات خوبی از خود به یادگار گذاشت.

او ابراز امیدواری کرد که معاون جدید این باشگاه با توجه به تجارب و توانایی‌های بالای علمی و مدیریتی که دارد بتواند با ادامه راه دکتر حاتمی، تحولی جانانه و درخور تحسین در این حوزه ایجاد کند و شاهد رشد چشمگیر اختراعات قابل تجاری‌سازی برای کارآفرینی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باشیم.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740287

وب گردی

وب گردی