10 اقدام مرکز سرعین در حوزه اجتماعی طی یک سال اخیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت:تمامی برنامه هایی که در واحد های مختلف در نظر گرفته و برگزار شد بسیار پربار بود و همه مراسم و برنامه ها از سیاست ها و تدابیر معاونت فرهنگی نشات گرفته است.

دکتر علی احد زاده در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به برنامه های حوزه اجتماعی واحد سرعین طی یک سال اخیر گفت: یکی از اقدامات انجام شده توسط مرکز سرعین، نامگذاری ساختمان به نام شهید طلبه شهرستان و کلاس ها به نام شهدا بود و بر اساس آن بروشورهایی تهیه شد که دانشجویان قبل از ورود با زندگی شهید و وصیت های آن آشنا می شوند.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت ها در حوزه اجتماعی می توان به راه اندازی خانه فرهنگ و کانون ه ای فرهنگی و اجتماعی ، کانون مفاخر شهرستان، کانون ستارگان، کانون مهدویت، کانون جرعه نور و کانون قرآن و عترت اشاره کرد که طبق بخش نامه سازمان تمامی این موارد راه اندازی شده است و فضای فیزیکی و سایر امکانات مورد نیاز نیز برای این کانون ها در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین گفت: چهارمین فعالیت در حوزه اجتماعی تاسیس و فعال کردن ستاد پیشگیری از مواد مخدر با مشارکت استان و عوامل اجرایی و فرمانداری و ستاد پیشگیری از مواد مخدر بود که امکانات لازم برای آن در نظر گرفته شد و فعالیت آن به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:فعالیت دیگر مرکز سرعین مشارکت در برگزاری همایش عفاف و حجاب شهرستان بود که از جمله اولویت های نماینده مقام معظم رهبری در استان بود تا در شهر سرعین بحث عفاف و حجاب را گسترش دهیم.

احد زاده با اشاره به ششمین اقدام مرکز سرعین در حوزه اجتماعی گفت:همچنین یادواره شهدای شهرستان در مسجد جامع سرعین برگزار شد که در این مراسم ویژه برنامه ای برای شهدای گمنام نیز در نظر گرفته شد.هفتمین اقدام ما برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان کارشناسی حسابداری بود و به عنوان هشتمین اقدام واحد می توان به برگزاری دوره های مختلف فرهنگی و دانشجویی اشاره کرد.

وی با اشاره به مسابقات فرهنگی اجتماعی که در مرکز سرعین برگزار می شود گفت:این مسابقه ها ویژه اساتید کارکنان و دانشجویان است که این مراسم در دهه فجر با تمرکز بیشتری برای خانواده کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین با اشاره به آخرین فعالیت مرکز سرعین در حوزه اجتماعی گفت:نمایشگاه آثار هنری و ادبیات دینی ، پژوهشی بود که برای کل استان در مرکز سرعین برگزار شد که لازم است از مسئول فرهنگی مرکز سرعین آقای محمد پور تشکر کنم.

وی با اشاره به عملکرد معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای برنامه های فرهنگی و اجتماعی طی یک سال اخیر گفت: تمامی برنامه هایی که در واحد های مختلف در نظر گرفته و برگزار شدبسیار پربار بوده است و تمامی مراسم و برنامه ها از سیاست ها و تدابیر معاونت فرهنگی نشات گرفته است.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 740303

وب گردی

وب گردی