ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور اعضاء هیات رییسه شنبه 21 اسفندماه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست محمدرضا پوریا ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای هیات رییسه و تلاش آنان در سال جاری به منظور دستیابی این فدراسیون به اهداف تعیین شده، اظهار داشت: بسیار خرسندم که با همکاری و همدلی اعضای هیات رییسه توانستیم به اهداف تعیین شده در تقویم ورزشی سال جاری دست یافته و تمامی برنامه ها را اجرا نماییم.

وی افزود: ارائه راهکارها و تعامل سازنده اعضای هیات رییسه باعث تداوم حرکت رو به جلو فدراسیون گردیده و امیدوارم که این همدلی و همکاری در سال آینده نیز با قدرت بیشتری ادامه یابد.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه خاطرنشان ساخت: در سال جاری بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی دهه مبارک فجر با شرکت 18 تیم خارجی در قسمت مردان و بانوان به نحو مطلوب برگزار شد و در این پیکارها بانوان کشورمان توانستند در قسمت یک نفره و دونفره مدال برنز را بدست آورند.

پوریا گفت: در سال جاری بیشترین اعزام های ورزشی فدراسیون انجام گردید و بدمینتون‌بازان کشورمان در رقابتهای بین المللی و جهانی حضور یافتند.

رییس فدراسیون بدمینتون با تقدیر و تشکر از تلاش های صادق کرباسی سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مدت یک سال گذشته اظهار داشت: مشغله کاری وی باعث شده تا سید بهادر زکی زاده به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان جایگزین وی گردد و این امر امروز و در این نشست حکم سرمربیگری وی به ایشان داده می شود.

پوریا در ادامه افزود: با نظر مثبت وزیر محترم ورزش و جوانان آقای سلطانی فر و نگاه ویژه ایشان به جوانان مقرر شده که در سال آینده مسابقات بین المللی جوانان زیر 19 سال را برگزار نماییم که این رقابتها در آبان ماه سال آینده در استان سمنان برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه گفت: در سال آینده این فدراسیون دو رقابت بین المللی را پیش رو دارد که اولی رقابتهای بین المللی جوانان زیر 19 سال است و دومین رقابتهای بین المللی دهه مبارک فجر است که بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی یکی دیگر از اهداف فدراسیون را تدوین برنامه راهبری چهار ساله سوم فدراسیون برشمرد که با تلاش های همکاران در مدت 3 ماه این طرح آماده و به وزارت ورزش ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.

پوریا همچنین خبر از برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون در 29 فروردین سال 1396 را اعلام نمود.

رییس فدراسیون بدمینتون در پایان از تمامی اعضای هیات رییسه و دست اندرکاران فدراسیون بخصوص تلاش های آقایان کمالوند و فرجی برای برگزاری هرچه بهتر رقابتهای فجر تشکر و قدردانی کرد.

سپس فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون گزارش کاملی از کلیه مسابقات قهرمانی کشور، اردوها و همچنین مسابقات بین المللی فجر ایران را ارائه نمودند.

همچنین سایر اعضای محترم هیات رییسه نیز نقطه نظرات خود را بیان کرده و تقویم پیشنهادی سال 1396 و برنامه راهبری چهار ساله مورد تصویب قرار گرفت.

اعضای هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوندی، مرتضی مداحی، فریبا مددی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، محمد فرجی، اسماعیل مهدوی نیا، سیدعلی شهابی، سیدبهادر زکی زاده، رسول اکبری، مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون و داریوش فروغی کارشناس خبره فدراسیون هستند که در این نشست حضور داشتند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 740425

وب گردی

وب گردی