عزت، اقتدار و استقلال ایران مرهون خون شهداست

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهیدانقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن این پیام بدین شرح است.

«انقلاب اسلامی مرهون رشادتها و از خودگذشتگی ملتی است که در دفاع از کیان، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی پیشگام بوده است و سال‌های دوران دفاع مقدس نقطه عطف اراده این ملت برای حفظ آرمانها، تمامیت ارضی و مبارزه‌ با تجاوز زورگویان به شمار می رود.

بی تردید نکوداشت و بزرگداشت مقام شهدا گامی در جهت معنابخشی برای درک بهتر و بیشتر ایثار و فداکاری هایی است که امروز عزت، اقتدار و استقلال ایران به وسیله آن تضمین شده است.

امروز که ایران اسلامی در سایه همین رشادت ها و فداکاری ها و اعتماد به فرزندان ملت، ثبات و آرامشی ستودنی را بدست آورده است، ضرورت دارد جوانان و دانشگاهیان همچون دوران دفاع مقدس ، پیش قدم در عرصه سازندگی و توسعه کشور باشند.

تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز به فرمان حضرت امام خمینی ( ره) در سال ۵۸ نشانگر اوج اهمیت به ‌جایگاه شهیدان و خانواده های گرامی آنان به ویژه همسران و مادران شهید در فرهنگ این ملت است .

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و با گرامیداشت مجدد یاد و خاطره همه شهیدان میهن اسلامی، امید دارم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با درک شرایط موجود، به رسالت خود که همان دفاع از اندیشه و خرد و جهاد در مسیر علم مولد و نافع اقتصاد مقاومتی است، عمل کنند.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 740518

وب گردی

وب گردی