رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا اردن امروز آغاز می شود

نمایندگان استان خوزستان در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، امروز به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، دو نماینده بسکتبال استان خوزستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های غرب آسیا امروز در نخستین مصاف به تقابل به حریفان خواهند پرداخت.

بر همین اساس، تیم پالایش نفت آبادان از ساعت 15 به وقت محلی به مصاف سریت رامالا کشور فلسطین خواهد رفت.

گرچه نماینده آبادان نخستین حضور خود را در آسیا تجربه می‌کند، اما بازیکنان این تیم با رقابت‌های برون مرزی غریبه نیستند و در میادین بین‌المللی بارها درخشیده‌اند.

بازیکنانی همچون سجاد مشایخی، سعید داورپناه، میثم میرزایی، محمدرضا اکبری و عماد سلمانی، قطعا برگ برنده هماد سامری در این رقابت‌ها خواهند بود گرچه از طرفی حضور دوران پرکینز و رایان ریچاردز، کفه ترازو را برای آبادانی‌ها سنگین‌تر خواهد کرد.

از طرفی نفت در این رقابت‌ها از یک پست گارد مطمئن متشکل از فرید اصلانی و پرکینز برخودار است که می‌تواند این اجازه را به فورواردهای تیم بدهد تا با خیال راحت در فکر ریباند و تدارک حمله باشند.

مطمئنا حریف فلسطینی امروز نفتی‌ها در مقابل شاگردان هماد سامری دست به عصا به تقابل خواهد پرداخت.

اما در دیگر بازی امروز، دیگر نماینده استان خوزستان و کشورمان یک دیدار سخت را با تیم الریاضی لبنان برگزار خواهد کرد.

تیمی که عناوین بسیاری را در ویترین افتخارات خود دارد و همواره یک پای سکو در آسیا بوده است، امروز به تقابل با پتروشیمی خواهد پرداخت که پیش از این در چند ماه گذشته، شاگردان شاهین‌طبع را در جام باشگاه‌های آسیا از پیش روی برداشته بود و مانع از رسیدن نماینده ایران به فینال شد.

این بازی انتقام جویانه می‌تواند از جذابیت‌های فراوانی برخوردار باشد که در پی آن، پتروشیمی قطعا به دنبال جبران نتیجه‌ایست که در چین متحمل شده است.

باید منظر ماند و دید که محمد جمشیدی، مهراد آتشی و بهنام یخچالی در جنگ با یاران فادی الخطیب دست بالا را در اختیار خواهند داشت و یا ستاره تمام نشدنی بسکتبال لبنان در سن 40 سالگی همچنان در میادین بسکتبال خواهد درخشید.

نماینده بندرامامی کشورمان از ساعت 17 به وقت محلی به مصاف الریاضی لبنان خواهد رفت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 740548

وب گردی

وب گردی