هنرمندان قرمز و آبی را بشناسید

فوتبال در بین هنرمندان هم جایگاه ویژه ای دارد و خیلی از بازیگران حتی در زمان بازی استقلال و پرسپولیس گری می خوانند.

به گزارش ایسکانیوز، هنرمندان استقلالی و پرسپولیسی را بشناسید.

بهرام رادان: به شدت فوتبالی است.فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند و یک استقلالی دو آتیشه است.اما استادیوم نمی رود.به خاطر اتفاق های حاشیه ای که امکان دارد در ورزشگاه برایش رخ دهد.

محمدرضا گلزار: خیلی فوتبالی نیست و بیشتر علاقه اش به سمت والیبال است. ولی پرسپولی است.اگر در جمعی باشد و کل کل راه بیا افتد طوری از پرسپولیس طرفداری می کند که انگار هر روز استادیوم است.اما او هم مشکل بهرام رادان را دارد و استادیوم نمی رود.

پرستو صالحی: از آن دختر هایی است که همه جوره فوتبال را دنبال می کند. او بازیگر استقلالی است و حتی با پرسپولیسی ها هم کری زیادی دارد و در دربی 84 هم صحبت های زیادی در مورد استقلال انجام داد.

پژمان بازغی: فکر می کنم این یکی را همه بدانید. اگر یک استادیوم بروی حرفه ای باشید حتما پژمان بازغی را در استادیوم دیده اید. ولی در بازی های پرسپولیس. چون حسابی پرسپولیسی است و با کسی هم شوخی ندارد.


کامبیز دیرباز: اگر خیال می کنید پژمان بازغی تنهایی بازی های پرسپولیس را به استادیوم می رود سخت اشتباه می کنید. کامبیز دیرباز بدتر از پژمان پرسپولیسی است. طوری که قبل از بازی های دربی همیشه با smss هاش با رفقای استقلالی اش کل کل راه می اندازد.

سام درخشانی: سام هم یکی از دوستان نزدیک کامبیز دیربار و پژمان بازغی است اما تنها فرقی که با این دو دارد این است که استقلالی است.فقط بازی های دربی را همراه رفقایش می رود.

مسعود کیمیایی: خیلی سخت می شود فهمید که کیمیایی،که یکی از بزرگترین کارگردان های سینمای ایران است طرفدار کدام تیم است.اما آنهایی که به کیمیایی نزدیک هستند می گویند او یک پرسپولیسی قدیی است. حتی در فیلم مستند سلطان که درباره علی پروین ساخته شده کلی درباره پروین حرف می زدند و از منش او تعریف می کند.

محمدرضا شریفی نیا: این یکی هم از آن دسته بازیگرانی است که کمتر می شد فهمید طرفدار کدام تیمی است.اما این اواخر ماجرا لو رفت. او که اتفاقا تهیه کننده فیلم مستند سلطان هم هست توی جلسه ای که به خاطر این فیلم برگزار شده بود عنوان کرده بود که او یک استقلالی است ولی به خاطر اسطوره ای به اسم علی پروین تهیه کنندگی فیلم سطان را به عهده گرفته است.

مهراوه شریفی نیا: دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است.همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد. اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل...

امیر جعفری: این یکی اگر بین دو سه تا پرسپولیسی قرارگیرد ، طوری از استقلال دفاع می کند که انگار مربی این تیم است.استقلالی بودن امیر جعفری کاملا رو است. همه جا اگر بحثی پیش بیاید درباره فوتبال و قرمز و آبی با صدای بلند استقلالی بودنش را فریاد می زند.

حسین سلیمانی: اگر فیلم مهر مادری را دیده باشید حسین سلیمانی را هم می شناسید. حسین سلیمانی هم یک پرسپولیسی دو آتیشه است. او حتی با خدا بیامرز رسول ملاقلی پور یکی از کارگردان های مطرح سینما،سر بازی دربی قول و قرار می گذارند و سرآخر کارگردان استقلالی یک دست کت و شلوار به حسین بدهکار می شود. پس ببینید تا چه حد او پرسپولیسی است.

امیر آقایی: او هم جزو استقلالی های دو آتیشه است.اهل کل کل کری خواندن برای همکارانش که یکی اش همین حسین سلیمانی است.


لاله اسکندری: از آن دسته از خانم های استقلالی است.به قول خودش که در مصاحبه ای گفته: شدیدا استقلالی هستم.او حتی در روز بازی تاریخی ایران و بحرین از تماشاگران ویژه بازی در استادیوم هم بود.

بهنوش بختیاری: همه می دانند بختیاری پرسپولیسی است و در تمام مراسم ها هم برای استقلالی ها کری خوانده است.او در اغلب جشن ها دعوت می شود و با افتخار اعلام کرده پرپسولیسی دو آتیشه است.

پندار اکبری: او خانواده ای استقلالی دارد و مثل پدرش عبدالرضا اکبری طرفدار استقلال است و حتی رفاقت زیادی با بازیکنان استقلال دارد.

601

کد خبر: 740566

وب گردی

وب گردی