تجلیل از ارزیابان امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به میزبانی واحد بین المللی جلفا

اولین جلسه نقد و بررسی امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با معرفی واحد های برتر ارزیابی و تجلیل از ارزیابان امتحانات نیمسال اول 96-95  به میزبانی واحد بین المللی جلفا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین جلسه نقد و بررسی امتحانات پایان ترم استان آذربایجان شرقی با هدف ارتقاء سطح کیفی امتحانات و رفع کمبود ها با تجلیل از 20 نفر از ارزیابان امتحانات نیمسال اول 96-95 این استان و با حضوردکتر رحیم وکیل زاده رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس واحد بین المللی جلفا برگزار شد.

دکتر وکیل زاده در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزیابان امتحانات استان بر عزم جدی در ارزیابی شایسته امتحانات استان تاکید کرده افزود: امتحانات امر مقدس و حساسی می باشند که در آن زحمات یک ترم مجموعه دانشگاه به بار می نشیند براین اساس بایستی با دقت بیشتر جایگاه امتحانات استان را به رتبه برتر برسانیم.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توجیه قوانین و آیین نامه های امتحانات، در طول سال تحصیلی را از عوامل اصلی جلوگیری از بروز مشکلات و برگزاری موفق امتحانات اعلام نموده و گفت: بایستی عوامل برگزاری امتحانات از قبل به وظایف خود توجیه شوند.

وی با تاکید بر حفظ اقتدار بازرسان امتحانات در انجام ماموریت ، حفظ شان دانشگاه را بعنوان یک اصل مهم اعلام نموده بر تقویت تیم بازرسی استان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه دکتر میکائیلی با ارائه گزارش از روند بازرسی امتحانات نیمسال اول از همکاری 20 نفر از معاونان آموزشی و کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان در روند برگزاری ارزیابی ها از امتحانات نیمسال اول 96-95 خبر داده و افزود: این تعداد از همکاران در کل 39 جلسه در قالب تیم ارزیابی از حوزه های مختلف امتحانی بازدید کرده اند که بطور متوسط یک الی سه جلسه برای هر حوزه ارزیابی انجام شده است.

وی افزود: بر اساس این ارزیابی واحدهای میانه،سراب،و کلیبر از نظر برگزاری امتحانات و یا اقدامات حین برگزاری امتحانات وضع مطلوبی داشتند به عنوان واحد برتر و واحد های آذرشهر،شبستر و صوفیان نیز در رتبه های بعدی این ارزیابی قرار گرفته اند.

در ادامه آقایان دکتر ماهری، دکترصمدی وند و دکتررضاپور به نقد و بررسی امتحانات پرداخته و سایر حاضرین نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات در راستای بهتر برگزار شدن امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی استان پرداختند.

معارفه معاون آموزشی ،دانشجویی و فرهنگی واحد بین المللی جلفا

درادامه جلسه نقد و بررسی امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به میزبانی واحد بین المللی جلفا، دکتر محمد صدقیان حکم معاونت آموزشی ،دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه را از دستان دکتر رحیم وکیل زاده رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دریافت کرد.

دکتر صدقیان عضو هیئت علمی واحد شبستر می باشد که بعد از امیر محمد دانشیان مقدم سکان معاونت آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا را عهده دار شده است.

تجلیل از زحمات ارزیابان امتحانات پایان ترم نیمسال اول 96-95 و همچنین تجلیل از واحد های برتر و مطلوب این ارزیابی نیز پایان بخش نشست یکروزه در سالن کنفرانس واحد بین المللی جلفا بود.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: پارسا فرخوی

کد خبر: 740604

وب گردی

وب گردی